ny side på Klick
Fra : Aladdin

Dato : 18-04-01 16:31

Okay okay, det er nok pære simpelt for jer men ikke for mig!!!

Jeg har en side med nogle beregninger på disse beregninger skal
lægges over på en webside som bliver genereret ud fra de
indtastede værdier fra den første side!

Dvs. at hvis jeg har værdien 1 fra den første side så vil jeg
gerne have den flyttet over på den anden! jeg ligger dem i en
eller anden form for Global variable?? eller hvad?

jeg har min kære "Beregn" knap har i et lille stykke kode der
lukker en ny side/html op???

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-04-01 18:55

Aladdin wrote:

> jeg har min kære "Beregn" knap har i et lille stykke kode der
> lukker en ny side/html op???

ja, med javascript f.eks, men jeg vil dog nødigt give dig et mere
præcist svar før du lige sender et link til den side du sender der har
problemet, ellers kunne jeg jo alt for nemt komme til at lire en masse
vrøvl af

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere