At komme i BIOS på en Compaq Deskpro 4000 ~
Fra : Andersen [2500]

Dato : 11-12-03 12:01

Hvorledes kommer man i BIOS på sådan en fætter??
Har prøvet div. kendte metoder, men uden held

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : JK

Dato : 11-12-03 12:10

On Thu, 11 Dec 2003 12:00:59 +0100, "Andersen [2500]"
<virkerikke@nospam.dk> wrote:

>Hvorledes kommer man i BIOS på sådan en fætter??
>Har prøvet div. kendte metoder, men uden held

F10 er det normalt med Compaq

mvh

John

Fra : Andersen [2500]

Dato : 11-12-03 12:12

"JK" <junk@mailzone.com> skrev i en meddelelse

> F10 er det normalt med Compaq

Hurtigt svar, men F10 hjælper desværre ikke på denne maskine.

Fra : Christian Mygind

Dato : 11-12-03 13:56

Andersen [2500] wrote:

> Hurtigt svar, men F10 hjælper desværre ikke på denne maskine.

På flere Compaqs er Bios-chippen afløst en et spor på harddisken, hvor
bios-data lagres. Denne information tilgås normalt også med F10. Mangler
denne anvender maskinen default-settings. Manglen skyldes hyppigst en barsk
formattering, hvor dette spor, der ofte ligger på sin egen lille, delvist
skjulte, partition, er slettet. Den kan gendannes ved at downloade den
relevante "Rompaq" fra Compaq/HP.

/Chr

Fra : Andersen [2500]

Dato : 11-12-03 14:30

"Christian Mygind" <mygind@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> formattering, hvor dette spor, der ofte ligger på sin egen lille, delvist
> skjulte, partition, er slettet. Den kan gendannes ved at downloade den

Se det lød jo fornuftigt
Det vil jeg prøve at finde. Erfaring viser bare at de store sites har så
meget at
lige netop det man leder efter gemmer sig godt. Finder det først det sidste
sted
man leder *GGG*. Tak for hintet Chr.

Fra : Leony

Dato : 11-12-03 16:33

In news:br9rh9$10c2a$1@ID-152860.news.uni-berlin.de,
Andersen [2500] <virkerikke@nospam.dk> typed:

> Det vil jeg prøve at finde. Erfaring viser bare at de store sites har
> så meget at lige netop det man leder efter gemmer sig godt.
> Finder det først det sidste sted

Så skal jeg spare dig lidt tid:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/deskpro/us/download/263.html

Jeg har selv brugt den på en Compaq Deskpro 2000, så jeg ved den virker.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Andersen [2500]

Dato : 12-12-03 10:51

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://h18007.www1.hp.com/support/files/deskpro/us/download/263.html
>
> Jeg har selv brugt den på en Compaq Deskpro 2000, så jeg ved den virker.

Du er sq da en Julemand, mange tak

Fra : Leony

Dato : 12-12-03 15:14

In news:brc339$1m8iu$1@ID-152860.news.uni-berlin.de,