?: print på Indbetalingskort
Fra : scanboat.com

Dato : 10-12-03 22:45

Hvor finder jeg et lille program hvor jeg kan skrive det jeg gerne vil have
til at stå på et "Indbetalingskort" og så printe det på et allerede trykt
Indbetalingskort ?

scanboat.com / per krabbe

Fra : Keld Nygaard

Dato : 10-12-03 22:52

> Hvor finder jeg et lille program hvor jeg kan skrive det jeg gerne vil
have
> til at stå på et "Indbetalingskort" og så printe det på et allerede trykt
> Indbetalingskort ?

Hvis du ikke skal have anden funktionalitet end selve udskrivningen, så er
f.eks. Word eller Excel glimrende til det formål.

/Nygaard

Fra : scanboat.com

Dato : 10-12-03 23:06

> Hvis du ikke skal have anden funktionalitet end selve udskrivningen,
> så er f.eks. Word eller Excel glimrende til det formål.
> /Nygaard

Er der en speciel opsætning eller skal jeg selv "rode" noget sammen - (det
var det jeg helst ville være fri for)

pkc

Fra : Keld Nygaard

Dato : 11-12-03 13:46

> Er der en speciel opsætning eller skal jeg selv "rode" noget sammen - (det
> var det jeg helst ville være fri for)

Jeg ved ikke om der findes nogle skabeloner, men jeg lavede engang et
excelark til indbetalingskort.
Jeg tog en stak kopier af en original til at lave testprint på, og så tog
det ikke lang tid at skyde felterne ind.

/Nygaard