Et nyt gammelt produkt
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 10-12-03 22:37

Jeg har en ide til et moderne snøreliv

Den eneste tilbage værende seriøse producent er et ganske lille engelsk
firma.
http://www.candsconstructions.com/indexf.htm
Som har alt for meget at lave.

Er der nogen, som kender nogen, måske en sejlmager.
Som kunne tage konkurrencen op?

At snøreliv er på mode vil måske være en overraskelse for mange,
men detailbutikkerne regner med en måneds leveringstid.

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 00:46

"Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> At snøreliv er på mode vil måske være en overraskelse for mange,
> men detailbutikkerne regner med en måneds leveringstid.

Ikke just velegnet til havearbejde.
Karsten H. Jensen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-12-03 15:56

KHJ wrote:

> "Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke just velegnet til havearbejde.

Nej, det er til at indfange mænd med. Så kan fangerne luge haven.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 11-12-03 01:25

"Peter Ole Kvint >" <"<dsl90720"@vip.cybercity.dk> wrote in message

> At snøreliv er på mode vil måske være en overraskelse for mange,
> men detailbutikkerne regner med en måneds leveringstid.

Jeg ser også ofte piger rundt omkring til koncerter og deslige som bærer
korset - jeg tror du får en del hits på forskellige butikker og producenter
hvis du søger efter "goth clothing", "goth corsets" og deslige på Google.

Se f.eks:
http://www.theblackcat.dk/gallery/20030414-dead-cities/114_1470_IMG

--
Anders Vind Ebbesen