MS Windows
briani 27239
Hva' er Hey Dude for noget og hvordan komm~
Fra : simon

Dato : 10-12-03 22:20

Hos en bekendt hævdes med jævne mellemrum, når vedkommende er på Internet at
komme en popup der som det gennemgående tema siger Hey Dude og efterfølges
af en svada af pornosider som han så skal bruge tid på at lukke. Er der
nogen her, der har et bud på hvad vi her har med at gøre, og ikke mindst
hvordan man bliver fri?

vh Simon

Fra : DonE

Dato : 10-12-03 22:26

simon fandt sit tastatur og skrev:
> [...]
> tid på at lukke. Er der nogen her, der har et bud på hvad vi her har
> med at gøre, og ikke mindst hvordan man bliver fri?

Det er SpyWare.
Hent hjælp her: http://www.spywarefri.dk/

--

/DonE

Fra : Plato

Dato : 10-12-03 23:05

Ad-Aware 6.0 er heller ikke værst, kører den så snart jeg har brugt
astalavista..Den installer nemlig ddm.exe..

Plato