Validering
Fra : KBJ

Dato : 10-12-03 15:58

Hej Gruppe,

Hvad går det her ud på? [snip fra W3.org]

Line 101, column 55: document type does not allow element "LINK" here
(explain...).
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
^
Jeg har selvfølgelig klikket på explain, men det bliver jeg ikke møj klogere
af.
Document type er <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01
Transitional//EN">
Iz
--
fjern xx fra email.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-03 16:07

KBJ skrev:

>Hvad går det her ud på? [snip fra W3.org]

>Line 101, column 55: document type does not allow element "LINK" here
>(explain...).
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">

Står den linje i head-sektionen?

--
Bertel

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-12-03 21:31

KBJ skrev:

> Line 101, column 55: document type does not allow element "LINK" here
> (explain...).
> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
> ^

Kan du ikke give os en url til den side som giver fejlen når der valideres?

En mulig forklaring er, som Bertel skrev, at det skal stå i <head>. En
anden mulig er at der står noget, som faktisk ikke må stå i head, _før_
der hvor linket står (det har jeg mødt - og jeg synes at fejlmeddelelsen
var ret mærkelig - fejlen taget i betragtning )

mvh

Jesper Brunholm