Findes parketgulve i 170mm bredde?
Fra : JJ

Dato : 10-12-03 13:09

Hej

Efter en tilbygning, skal der lægges nyt parketgulv i forlængelse af det
gamle bøg parketgulv. Problemet er, at det gamle gulv kun er 170 mm bredt (3
stave), hvor de nye standarder åbentbart kun er 180mm bredt og derover.

Er der nogen der ved om 170mm bredt parketgulv overhovedet findes mere?

Mvh.
John

Fra : Per H

Dato : 10-12-03 13:29

On Wed, 10 Dec 2003 13:08:46 +0100, "JJ" <de@de.de> skrev:

> [...]
>stave), hvor de nye standarder åbentbart kun er 180mm bredt og derover.
>
>Er der nogen der ved om 170mm bredt parketgulv overhovedet findes mere?

Jeg tror det ikke

prøv at ringe til Junkers i køge. de kan muligvis lave det til dig.
mod betaling

Vh Per

icq 8212837

Fra : JJ

Dato : 10-12-03 15:10

Ok - tak for svaret.

Mvh.
John

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 10-12-03 15:22

"JJ" <de@de.de> wrote in message news:br7205$lbe$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> stave), hvor de nye standarder åbentbart kun er 180mm bredt og derover.
>
> Er der nogen der ved om 170mm bredt parketgulv overhovedet findes mere?

Ellers prøv diverse nedbrydningsfirmaer - et massivt trægulv forgår jo ikke
så let

Hvis de har det, så er det med garanti billigere end nyt, og passer måske
bedre i patinering etc. med det gamle?

Ta' et kig på:
<http://www.raadvad.dk/old/4_0/4_2/4_2_3.html>

Mvh
Michael

Fra : JJ

Dato : 12-12-03 11:56

Hej

Godt forslag - det vil jeg undersøge lidt nærmere.

Mvh.

John