cache
Fra : bo rattenborg

Dato : 18-04-01 13:08

Jeg arbejder med en Flash_ting.
I den forbindelse vil jeg høre om man kan sikre at det er den sidste nye
version der hentes ind.

Problemet er, at selv om jeg benytter refresh [f5] er det stadig den 'gamle'
version der hentes. Først hvis browseren genstartes hentes den nye version.

Jeg har prøvet med:
<META NAME="expires" content="Fri, 04 Jun 1970 17:00:00 GMT">
Men dette lader ikke til at have nogen indflydelse.

Nogen der kan hjælpe ?

mvh
bo rattenborg

Fra : Nils Lastein

Dato : 18-04-01 17:11

"bo rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote in message
> [...]
> <META NAME="expires" content="Fri, 04 Jun 1970 17:00:00 GMT">
> Men dette lader ikke til at have nogen indflydelse.

Prøv med: <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no_cache">

Nils Lastein
--
netikette & citatteknik: http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 18-04-01 23:08

hvis shift holdes nede mens du trykker reload loader den også siden igen,
altså ikke den cachede version.

mvh
JS
PS Det virker nok ikke i alle browsere men i Nutscrape og IE