sportextreme.com <- kan de anbefales?
Fra : Nic

Dato : 08-12-03 17:26

Ser ud til at være et godt sted - nogen med erfaringer med dem?

(står foran at skulle bruge 5000+ hos dem...)

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : max

Dato : 08-12-03 17:31

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Ser ud til at være et godt sted - nogen med erfaringer med dem?
>
> (står foran at skulle bruge 5000+ hos dem...)
>
> --
>
> Nic

Diveinn er billigere med dykker udstyr.
Sportextreme lægger moms på når du
tjekker ud, det er påpeget men ikke rettet,
så jeg kan ikke anbefale dem. -max-

Fra : Nic

Dato : 09-12-03 19:16

> Diveinn er billigere med dykker udstyr.
Kanon tip. Tak

Fra : Have

Dato : 09-12-03 19:53

Hej Nic

Jeg har flere gange handlet ved http://www.kentdiving.com/ .På nogle
produkter er priserne lavere end ved Diveinn, og sevicen er meget fin.

Jens

Fra : Nic

Dato : 09-12-03 20:02

> Jeg har flere gange handlet ved http://www.kentdiving.com/ .På nogle
> produkter er priserne lavere end ved Diveinn, og sevicen er meget fin.

Prøver - klasse. tak.

Fra : Michael

Dato : 08-12-03 18:26

Hej Nic!

Jeg har gode erfaringer med Sportextreme.com
Mht til moms er det rettet. Priserne er incl moms.

Mvh
Michael

Fra : Tom Folkmann

Dato : 09-12-03 10:12

Jeg har handlet med Sportextreme flere gange og har udelukkende gode
erfaringer med dem.

Hvis man har spørgsmål eller problemer, er det dejligt nemt at ringe til dem
(firmaet ligger i Danmark).

Mvh. Tom

Fra : mo

Dato : 09-12-03 11:30

Jeg har haft udemærkede erfaring med dem.

Dog kunne de ikke levere alt det der var bestilt.

Jeg har i øvrigt også gode erfaringer med diveinn / scubastore. De ligger
godt ikke i danmark, men i spanien og det er derfor ikke den danske købelov
der gælder. Tilgengæld er de billigere og har større udvalg.

/Marten

Fra : max

Dato : 09-12-03 11:41

"mo" <trash@comonto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt ikke i danmark, men i spanien og det er derfor ikke den danske købelov
> der gælder. Tilgengæld er de billigere og har større udvalg.

Hvad mener du Marten, med den Danske købelov..
Returret og garantier er EU standarter, uddyb venligst
hvilke konsekvenser der ligger i dit udsagn ???-max-

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 10-12-03 12:17

Så vidt jeg husker giver den danske købelov 14 dages returret, hvor man
typisk i udlandet kun har 7-8 dages returret (f.x. www.scubastore.com).
Sportextreme giver vist 30 dages returret.

Jeg kunne forestille mig at der også er andre forskelle.

/Marten

Fra : Esben Zeuthen

Dato : 16-12-03 23:55

Jeg købte et sæt ABC-udstyr fra dem i foråret. Leveringen var hurtig og
problemfri. Senere gik spændesystemet til masken i stykker (det er en Mares
X-Vision) - der var en lille dims der gik i stykker.

Jeg skrev og bad dem sende dimsen, men fik det svar, at Mares mente det
måtte være fordi jeg havde behandlet masken forkert - derfor kunne de ikke
gøre noget.

Efter et par meningsudvekslinger fik jeg dem overtalt til at stikke lidt
mere til Mares - det var i september, men jeg har stadig ikke hørt noget fra
dem, selvom jeg har rykket for svar 2 gange siden.

De fører nok en anden politik med lidt dyrere ting, men da jeg jo ikke kan
pudse Forbrugerklagenævnet på dem for 3-400 kr, tager de mig nok ikke så
seriøst.

Mvh. Esben Zeuthen