/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Hold jer laaangt væk
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 16:06

Fra Kabelnettet.

Der er ikke andet end problemer med dette net/internet. Hver dag er som en
gætteleg. ::Hvem stemmer for om der er netforbindelse idag, og hvem stemmer
imod:: Desværre er det altid nej siden der vinder i vores lille familie.
Datteren kommer farende, NU VIRKER DET FAR ...! Hvad i alverden
.....lad os skynde os at sende mails til alle dem vi kender inden det ryger
igen. Ahhh....skidtet gik ned.
Jo det er spændende at være kunde hos kabelnettet. Er i ikke til
hverdags-spænding....SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA KABELNETTET.
Det lettede.......

Tak for i aften
S.A



 
 
Kim (08-12-2003)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 08-12-03 16:53

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev
> Jo det er spændende at være kunde hos kabelnettet. Er i ikke til
> hverdags-spænding....SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA KABELNETTET.
> Det lettede.......

Lol...Generalt er forbindelsen fin hvor jeg bor, men vi er
måske bare heldige...?

Kim O. ( Dommerparken )



S.A (08-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 17:39


> Lol...Generalt er forbindelsen fin hvor jeg bor, men vi er
> måske bare heldige...?

Har du tjekket upload og download hastigheden, har du tjekket hvor tit
udenlandsserveren er nede, har du tjekket hvor tit forbindelsen afbrydes.
har du tjekket hvor tit at du mister al forbindelse til internettet osv.
Det har jeg. Og det er under al kritik. Eks. i sidste uge manglede vi total
internetforbindelsen 4 ud af 7 dage. Upload og downloadhastigheden var
elendig....osv. osv.

Det er dog et frit valg om man ønsker Kabelnettet eller eks. TDC. Og her må
jeg tage hatten af for TDC. De kan sgu bare det der med service og oppetid.
Der er vist ingen der kan gøre dem kunsten efter.

Igen må vi sige: Pris og kvalitet hænger unægteligt sammen.




eNDopLAzMAtIq (08-12-2003)
Kommentar
Fra : eNDopLAzMAtIq


Dato : 08-12-03 19:06

jeg har ingen problemer med kabelnettet.
jeg har kanon hastigheder der hvor jeg bor, og minimal downtid

var lige nede i et par timer idag, og et par timer med dns problemer,
men det er oxo alt hvad der har været af problemer i laaang tid..

--

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
bare svar på den brugte email, da jeg
alligevel er under spam "angreb"
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



S.A (08-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 20:20

> jeg har ingen problemer med kabelnettet.
> jeg har kanon hastigheder der hvor jeg bor, og minimal downtid
>
> var lige nede i et par timer idag, og et par timer med dns problemer,
> men det er oxo alt hvad der har været af problemer i laaang tid..

Ja det lyder præcist som da vi startede her i foreningen. Alt var fint det
første måned.



eNDopLAzMAtIq (08-12-2003)
Kommentar
Fra : eNDopLAzMAtIq


Dato : 08-12-03 20:39

nu har vi haft det i 4 mdr. og det har faktisk kørt fejlfrit..
jeg kan ikke brokke mig ihvertfald..

og ja.. jeg må indrømme at deres support ikke ligefrem er professionel.
jeg prøvede at ringe til dem da jeg fik dns problemer idag, og de første
250 gange var der optaget, og den sidste var en telefonsvarer, og så
mistede jeg tålmodigheden..

jeg har også et par gange skrevet til support, og faktisk fået respons, men
ofte ender det med at de svarer på spørgsmålet med endnu et spørgsmål, og
når man så svarer på det, så hører man ikke mere..


--

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
bare svar på den brugte email, da jeg
alligevel er under spam "angreb"
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



S.A (08-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 20:48


> og ja.. jeg må indrømme at deres support ikke ligefrem er professionel.
> jeg prøvede at ringe til dem da jeg fik dns problemer idag, og de første
> 250 gange var der optaget, og den sidste var en telefonsvarer, og så
> mistede jeg tålmodigheden..

Nå...så var jeg ikke den eneste. Det var da rart at høre.

> jeg har også et par gange skrevet til support, og faktisk fået respons,
men
> ofte ender det med at de svarer på spørgsmålet med endnu et spørgsmål, og
> når man så svarer på det, så hører man ikke mere..

Den har jeg været igennem 1000 gange.
Man virker tit som et brokkehoved over for Kabelnettet, men når man tager
tidligt fri for arbejde for at arbejde videre herhjemmefra, også kommer hjem
til et internet der ikke virker, er man dælme på spanden. Jeg kan ikke
forklare de samme historier om kabelnettet og deres problemer over for
arbejdsgiveren igen og igen. Det er sgu som om han ikke tror på mig længere
!




Kim (09-12-2003)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 09-12-03 06:39

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev
> Ja det lyder præcist som da vi startede her i foreningen. Alt var fint det
> første måned.

Hvilken Forening ?

Mvh Kim



Bjarke Andersen (08-12-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 08-12-03 19:43

"S.A" <s.a@e-mail.dk> crashed Echelon writing
news:br29ek$7uk$1@sunsite.dk:

> Har du tjekket upload og download hastigheden, har du tjekket hvor tit
> udenlandsserveren er nede, har du tjekket hvor tit forbindelsen
> afbrydes. har du tjekket hvor tit at du mister al forbindelse til
> internettet osv. Det har jeg. Og det er under al kritik. Eks. i sidste
> uge manglede vi total internetforbindelsen 4 ud af 7 dage. Upload og
> downloadhastigheden var elendig....osv. osv.

Hvad er en udenlandsserver? Tror ikke engang CC tilbyder sådan en server.

Men du har vel tjekket op med supporten eller posts på usenet hvordan du
selv kan tjekke om det evt. er linjesignalet der er for stærkt og svagt.

Og har du overhovedet kontaktet supporten og hvad fandt I sammen frem til?


--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

S.A (08-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 20:16

> Hvad er en udenlandsserver? Tror ikke engang CC tilbyder sådan en server.

Du kan Kalde den hvad du vil Bjarke. Men hvad jeg kalder den er hvad der
relatere til at jeg tit og ofte har problemer med at få forbindelse til alle
udenlandske websider. Danske sider er sjældent noget problem når deres skidt
fungerer.


> Men du har vel tjekket op med supporten eller posts på usenet hvordan du
> selv kan tjekke om det evt. er linjesignalet der er for stærkt og svagt.

Nu må jeg dælme grine )) Kære bjarke.. har du selv Kabelnettet. Har du
selv haft problemer og prøvet deres support. Så er der vist ikke mere at
tale om.

> Og har du overhovedet kontaktet supporten og hvad fandt I sammen frem til?

Ja..så sent som idag kl. 14:30.
-Telefonsvarer: Du har ringet uden for normal åbningstid, Tak for deres
opkald.
Åbningstiderne er dagligt 09:00 - 20:00 alle hverdage. !!!!!!!
Opringning...igen, igen, igen, så var der pludselig nogen der tog telefonen.
-Problemer...må vi ringe tilbage til dig senere.
Nu er kl. 20:15 og ingen har ringet endnu fra Kabelnettet.
Nå Bjarke...kan du stikke den. Sådan er forretningsgangen hver gang man
ringer.






Bjarke Andersen (08-12-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 08-12-03 21:08

"S.A" <s.a@e-mail.dk> crashed Echelon writing
news:br2il4$mpe$1@sunsite.dk:

> Nu må jeg dælme grine )) Kære bjarke.. har du selv Kabelnettet.
> Har du selv haft problemer og prøvet deres support. Så er der vist
> ikke mere at tale om.

Nej jeg har ikke selv kabelnettet. Men du nævnte i din oprindelige post
intet om hvad du selv har prøvet for at forbedre situationen, kun brok brok
og brok.

> Ja..så sent som idag kl. 14:30.
> -Telefonsvarer: Du har ringet uden for normal åbningstid, Tak for
> deres opkald.
> Åbningstiderne er dagligt 09:00 - 20:00 alle hverdage. !!!!!!!
> Opringning...igen, igen, igen, så var der pludselig nogen der tog
> telefonen. -Problemer...må vi ringe tilbage til dig senere.
> Nu er kl. 20:15 og ingen har ringet endnu fra Kabelnettet.
> Nå Bjarke...kan du stikke den. Sådan er forretningsgangen hver gang
> man ringer.

Jeg kan ikke stikke noget andet end det jeg har skrevet tidligere i denne
post.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

S.A (08-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 08-12-03 21:26


> Nej jeg har ikke selv kabelnettet. Men du nævnte i din oprindelige post
> intet om hvad du selv har prøvet for at forbedre situationen, kun brok
brok
> og brok.

Ja, jo.....jeg er med på at kalde det brok. Det har jeg det faktisk fint
med.
Hvis det kan få andre til at overveje om de vil have kabelnettet, så har det
gjort sin gavn. Det er et frygteligt irretationsmoment, som jeg godt vil
forskåne andre for.

God jul...



Kim (09-12-2003)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 09-12-03 06:53

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev
> Har du tjekket upload og download hastigheden,

Ja, det virker tilfredsstillende...

> har du tjekket hvor tit
> udenlandsserveren er nede,

Næe, men det er yderst sjældent, for at sig aldrig at vi ikke kan
surfe på alle Sites på www.

> har du tjekket hvor tit forbindelsen afbrydes.

Yderst sjældent her hvor jeg bor, som er Dommerparken 2400 Kbh Nv.
Vi har haft kabelnettet over 1 år, nærmere de 2 år, og det var kun i
starten der var nogle opstarts-problemer. Vi var vist nogle af de første der
røg på.

> har du tjekket hvor tit at du mister al forbindelse til internettet osv.

Igen, Yderst sjældent...

> Det har jeg. Og det er under al kritik. Eks. i sidste uge manglede vi
total
> internetforbindelsen 4 ud af 7 dage. Upload og downloadhastigheden var
> elendig....osv. osv.

Der må være noget galt med Jeres opkobling...Eller nogle beboerer der
"suger" al båndbredden. Normalt er det ikke, det er jeg enig med dig i.

> Det er dog et frit valg om man ønsker Kabelnettet eller eks. TDC. Og her

> jeg tage hatten af for TDC. De kan sgu bare det der med service og
oppetid.
> Der er vist ingen der kan gøre dem kunsten efter.

Prismæssigt kan TDC ikke følge med...

> Igen må vi sige: Pris og kvalitet hænger unægteligt sammen.

Som sagt vi er her i Dommerparken der er yderst tilfredse, såe....

Mvh Kim O.
Dommerparken
2400 Kbh Nv.



Daniel Stjernholm (09-12-2003)
Kommentar
Fra : Daniel Stjernholm


Dato : 09-12-03 12:21

On Mon, 8 Dec 2003 17:38:40 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>har du tjekket hvor tit udenlandsserveren er nede,

Hvis nu deres kunder ser mange forskellige udenlandske sider, kan det
være at de sommetider har meget travlt med at skifte CD i den. De skal
jo indsætte de rigtige CD'er med de sider som folk vil se. Men de
kunne jo selvf. godt udvide med flere CDROM-drev, og evt. ansætte
flere folk til at skifte CD, så det går hurtigere.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste