Kilde i WebBrowser - VB6
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-12-00 11:30

Hejsa!

Hvordan laver jeg med VB6's browser control en funktion, der svarer til at
åbne Kilde i IE?

Jeg vil altså læse hele HTML-koden i det indlæste dokument - ikke kun den
læsbare tekst, som jeg godt kan få fat i...

Og et tillægsspørgsmå: Hvordan får jeg ExecWB til at gemme det indlæste
dokument uden at prompte for navn og placering. Jeg har prøvet med

Browser.ExecWB OLECMDID_SAVEAS, OLECMDEXECOPT_DONTPROMPTUSER, App.Path &
"\ssssss.htm", Null

....og for den sags skyld også

Browser.ExecWB OLECMDID_SAVE, OLECMDEXECOPT_DONTPROMPTUSER, App.Path &
"\ssssss.htm", Null

....og jeg har forsøgt både True og False som sidste argument, men uden held.

mvh
Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 14:59

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-12-00 14:59

"Niels Krogh" <nikro@REMOVEbigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jens,
>
> Nedenstående stump kode trigges Webbrowseren (WB) er færdig ned at hente
> siden. Der gemmes både HTML- koden og selve teksten.

Jamen.... naturligvis! Jeg kunne ikke finde dokumentation af properties for
..document-objektet nogen steder, men jeg havde nok en mistanke om, at det
var dér hunden lå begravet.

Man takker ydmygst

mvh
Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 08-12-00 16:51

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev i melding news:90qpeg$70k$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> .document-objektet nogen steder, men jeg havde nok en mistanke om, at det

Du finner mere på MSDN cd'ene
Søk etter body i Internet Explorer SDK.

Mvh,

Helge

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-12-00 22:47

"Helge Bjørkhaug" <helge.bjorkhaug@jensenco.no> skrev i en meddelelse
> "Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev i melding

[snop]

> Du finner mere på MSDN cd'ene
> Søk etter body i Internet Explorer SDK.

Jep - jeg er blot altid lidt i tvivl om, hvordan (og hvor meget), der kan
'oversættes' fra script til egentlig VB. Som regel går det med at prøve sig
frem, men ikke i dette tilfælde...

mvh
Jens V