åbne fil på html side.
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-12-03 17:38

Hvad skal der stå i body, hvis man vil have siden til at åbne en pdf fil.
Det skal ikke være et link, da det er på en anden side der refererer til et
popup vindue.- I popupvinduet skal der så være en pdf når det åbnes.

?????????

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-03 18:12

"Christian M. Nielsen" <use.contact.form@my.webpage> skrev :

>Hvad skal der stå i body, hvis man vil have siden til at åbne en pdf fil.
>Det skal ikke være et link, da det er på en anden side der refererer til et
>popup vindue.- I popupvinduet skal der så være en pdf når det åbnes.

Den forstod jeg ikke, vil du have pdffilen til at åbne i et
popupvindue, er det, det du mener?
--
Knud

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-12-03 18:30

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
> "Christian M. Nielsen" <use.contact.form@my.webpage> skrev :

> Den forstod jeg ikke, vil du have pdffilen til at åbne i et
> popupvindue, er det, det du mener?

præcist, omend lidt indviklet forklaret

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-03 18:56

"Christian M. Nielsen" <use.contact.form@my.webpage> skrev :

>præcist, omend lidt indviklet forklaret

Brug popupwizarden på
http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm og ink til
pdffilen.

Om du linker til en htmlside, et billede eller en pdf gør ingen
forskel i måden, det gøres på.
--
Knud

Fra : Christian M. Nielsen