Styre udseendet af scrollbar i CSS?
Fra : NetHead

Dato : 07-12-03 17:36

Hej gruppe

Jeg har en kode der ser således ud:
{SCROLLBAR-FACE-COLOR: #6699CC; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR:
#3399CC; SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #FFFFFF; SCROLLBAR-ARROW-COLOR:
#6699CC; SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #006699;
SCROLLBAR-BASE-COLOR: #336699}

Hvordan 'implementerer' jeg den i mit stylesheet, så alle
scrollbars på sitet ser sådan ud?

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-12-03 17:40

"NetHead" <mail@mail.dk> wrote in message news:bqvktk$k8r$1@sunsite.dk...

> Hvordan 'implementerer' jeg den i mit stylesheet, så alle
> scrollbars på sitet ser sådan ud?

sådan ser en del af mit css ark ud, skift selv de relevante ud med din egen
kode.

BODY
{
FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, helvetica,sans-serif;
FONT-SIZE: 10px;
margin-left: 0;
margin-top: 0;
margin-bottom: 0;
background-color : White;
background-repeat : no-repeat;
text-align:center;
margin-right:auto;
margin-left:auto;
overflow : hidden;
color : Black;
border: thin solid #B1C295;
CURSOR: crosshair;
SCROLLBAR-FACE-COLOR: #676C3E;
SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: white;
SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #4A4D30;
SCROLLBAR-ARROW-COLOR: White;
SCROLLBAR-BASE-COLOR: #676C3E;
scrollbar-track-color: white;

}

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : NetHead

Dato : 07-12-03 17:54

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> BODY
> {
> FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, helvetica,sans-serif;

Simpelthen perfekt..

- Tak for det!