Re:Ny Router Men hvilken ?? D-link 604 Uk ~
Fra : skibber@lostmail.com

Dato : 07-12-03 12:04

>Der har jeg hentet opdatering 1.8.1 til min DI-604.
>Desværre vil routeren ikke godkende filnavn ved opdatering.
>Den ER pakket ud.

Det lyder mærkeligt,jeg er ikke selv gået igang inu
men der burde ikke være problemer med det.
Der vist 2 måder at gøre det på,enten via Routeren eller med den exe fil der følger med
i zip filen, såvidt jeg kan se.

Men alle input om problemet er velkommen!

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 07-12-03 13:01

On 07 Dec 2003 11:04:04 GMT, <skibber@lostmail.com> wrote in
dk.edb.netvaerk <3fd30924$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
>i zip filen, såvidt jeg kan se.
>
>Men alle input om problemet er velkommen!

I skal være opmærksomme på hvilken hardwareversion routeren har. Det
står på en seddel under routeren, f.eks. HW:D1 eller HW:B1. Så vidt jeg
ved skal man bruge den rigtige firmware til de forskellige versioner.

Prøv at se på:
http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/download/broadband?openview
hvor firmware kan hentes.

Desværre er sitet nede i øjeblikket, men jeg har hentet det jeg skulle
bruge derfra.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen