Rækværk med wirer...
Fra : Jesper

Dato : 07-12-03 11:49

Jeg skal til at have lavet et rækværk - Jeg mangler her lidt inspiration,
men tænkte noget i retning af jernstolper med noget wire imellem..
Nogen der har gode links, ideer eller lignende ?!?!?

/Jesper

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 07-12-03 13:07

Jesper wrote:

> [...]
> men tænkte noget i retning af jernstolper med noget wire imellem..
> Nogen der har gode links, ideer eller lignende ?!?!?

Du bliver nødtil at trække noget ud over. En slange eller ligende.
Wire stiller store krav til fastgørelsen.

Fra : Mygind

Dato : 08-12-03 09:37

> Jesper wrote:
>
> Du bliver nødtil at trække noget ud over. En slange eller
> ligende.
> Wire stiller store krav til fastgørelsen.

De fleste stål wire kan købes nylonforhudet, som de kalder der.

Mvh Mygind