grrr - mozilla henter mails ned fra server~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-12-03 11:17

Hej NG.

Mozilla henter mine mails ned flere gange, istedet for blot at checke
efter om der er kommet nye beskeder siden sidst.

Hvordan løser man nu lige det problem? Jeg ved godt at man bare kan
unchecke "leave messages on server", men jeg vil gerne have at mine
beskeder bliver ved med at være på serveren, således at jeg også kan
hente mails ind i outlook under windows XP.
Det /MÅ/ da være muligt?

Hvad gør jeg?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-12-03 11:22

Martin Jørgensen wrote:
> Hej NG.
-SNIP-

Et lille tillægspørgsmål: Hvordan får man Mozilla til ikke hele tiden at
spørge efter password, når man skal checke sine mail-kontoer? Jeg så et
screenshot på nettet, hvor man (burde) kunne checke et felt af, så
password-manageren husker passwordet men det felt er ikke på min skærm.

Måske noget security-settings?

mvh.
Martin Jørgensen