Siden kan ikke lukkes...
Fra : Michael H. Madsen

Dato : 07-12-03 08:18

Hej.

Nogen er efterhånden blevet så smarte at de kan lave deres hjemmeside så den
fylder HELE skærmen... Men hvad så... Hvordan lukker man den så igen...?!?!

Får man sådan en skod side med et eller anden pornolort på, så er der bare
ikke andet at gøre end at prøve at lukke den på ALT+CTRL+DEL...?

Eller hvad?

Michael.

Fra : Denn!s H

Dato : 07-12-03 09:58

> Nogen er efterhånden blevet så smarte at de kan lave deres hjemmeside så
den
> fylder HELE skærmen... Men hvad så... Hvordan lukker man den så
igen...?!?!

Ofte kan man lukke siden ved <Alt> + <F4> eller
venstre klik på programmet i Proceslinien og vælg Luk.

--
Denn!s

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 07-12-03 18:14

Ja det klart. Tænkte jeg ikke lige på.

Prøver næste gang, problemet er bare at når man så lukker siden ned, så
kommer der en ny "full-screen" op igen osv... Men ok, jeg finder nok på
noget.

Michael.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-03 18:50

"Michael H. Madsen" <usenet@micxen.com> skrev :

>Prøver næste gang, problemet er bare at når man så lukker siden ned, så
>kommer der en ny "full-screen" op igen osv... Men ok, jeg finder nok på
>noget.

Lader være at besøge den slags sider, der laver det stunt.

Bruger en popupstopper eller en browser der ikke tillader
uønskede popups.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud