Ændring af "fejlsider" i IE(6)
Fra : Michael H. Madsen

Dato : 07-12-03 07:44

Hej.

Hvis nu man taster en URL der ikke findes, så kommer der sådan en fin MSN
søge side frem som hedder noget i retning af:
http://search.msn.dk/dnserror.aspx

Kan man ikke lave en ændring et sted så den vælger en anden side i stedet
for deres egen? Feks. Google?

Det samme gælder de andre fejl-sider som at "siden ikke kan vises" osv.

Men det ligger måske fast i programmet?

Hvor ligger den i øvrit ens start-side? Det jo ikke svært at ændre den, men
hvor gemmer den dem henne? Da ikke i REG-basen, jeg kan ihvertfald ikke
finde det.

Mange spørgsmål, nogen svar?

Mvh. Michael.

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 11:23

In news:e_zAb.54495$jf4.3005752@news000.worldonline.dk,
Michael H. Madsen <usenet@micxen.com> typed:

> Kan man ikke lave en ændring et sted så den vælger en anden side i
> stedet for deres egen? Feks. Google?

http://www.google.com/options/defaults.html
Kig under: Make Google Your Default Search Engine

> Hvor ligger den i øvrit ens start-side? Det jo ikke svært at ændre
> den, men hvor gemmer den dem henne? Da ikke i REG-basen, jeg kan
> ihvertfald ikke finde det.

Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Internetindstillinger ->
Fanebladet Generelt under Startside.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/