Eksekvere en bat fil via en hjemmeside
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 07-12-03 00:29

Jeg har en Web server kørende herhjemme, er det muligt at få eksekveret en
bat fil på en af mine lokale servere via min hjemmeside?

eks. http://212.242.99.199/start-en-batfil.htm

mvh
allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-12-03 00:43

Allan S. Kristiansen <ask@ask-service.dk.spam> skrev:

> Jeg har en Web server kørende herhjemme

Det er da fint nok, men når du lukker den er der jo ingen der kan
få fat på din server.

> eks. http://212.242.99.199/start-en-batfil.htm

Den har været død de gange jeg har prøvet. Har du en webserver
kørende eller ej?

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 07-12-03 00:49

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da fint nok, men når du lukker den er der jo ingen der kan
> få fat på din server.

> Den har været død de gange jeg har prøvet. Har du en webserver
> kørende eller ej?

Æææeh nej ikke lige på den adresse men jeg ved heller ikke hvordan min html
skal se ud.
Min webserver sidder på et netværk med 5 PCere på. Og på en af maskinerne
"IP 10.0.0.99" ligger der en bat fil jeg gerne ville kunne eksekvere, og det
er ikke den som min er webserver.

mvh
allan

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 07-12-03 01:04

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk.spam> writes:

> Jeg har en Web server kørende herhjemme, er det muligt at få eksekveret en
> bat fil på en af mine lokale servere via min hjemmeside?

Ikke ved hjælp af klientside-scripts. Hvis du vil have noget gjort på
serveren, så skal det laves med serverside-teknologier (PHP, ASP,
etc.). De kan gøre så godt som hvad som helst på serveren når man
beder om en side.

Find ud af hvad du har til rådighed på din server, og spørg i en
passende undergruppe af d.e.i.w.serverside.

/L