db og/eller væktøj til oversigt over serve~
Fra : Michael

Dato : 06-12-03 13:47

Nogen der kender et stykke soft til *nix/SQL der i korte træk giver et
overblik over rackskabe og server placeringer m.m.

Det behøver ikke være super avanceret.

Michael

Fra : Michael

Dato : 06-12-03 20:23

"Michael" <madsen999@mailme.dk> wrote in message
> Nogen der kender et stykke soft til *nix/SQL der i korte træk giver et
> overblik over rackskabe og server placeringer m.m.
> [...]

Nååee ikke.. nu er jeg 90% færdig med at skrive mit eget stykke PHP/MySQL
softw istedet så...

Hvis nogen har interesse i noget sådan, så må i sige til, så ligger jeg det
online

Michael

Fra : Esben Laursen

Dato : 06-12-03 20:40

"Michael" <madsen999@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> softw istedet så...
>
> Hvis nogen har interesse i noget sådan, så må i sige til, så ligger jeg

Meget gerne..

Esben

Fra : Michael

Dato : 06-12-03 21:19

"Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> wrote in message
> det
> Meget gerne..
> Esben

Bygger på dimsen nu.. Nogle idéer, specskrav? :)

Fra : Esben Laursen

Dato : 06-12-03 21:34

> "Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> wrote in message
>
> Bygger på dimsen nu.. Nogle idéer, specskrav? :)

Kunne man få et lille sneekpeek?? Så jeg har bare en lille ide hvordan den
ser ud???

--
Esben