Skærme
Fijala 3554
Sony HX73/HX93 - hvor?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 06-12-03 13:47

Hej

Jeg skulle gerne have en ny skærm, da min reserveskærm er ved at gå i
stykker :(

Mit valg falder umiddelbart på Sony pga. af designet, og gode
specifikationer. Men problemet er bare at finde en forhandler som sælger
dem? Hvem har dem?

Samsungs SM 172X kunne også være interessesant, men den er heller ej til at
opdrive :|

Hvis I har andre forslag til en god skærm med lækkert design, så lytter jeg
gerne...:)

Mvh
Hans

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 07-12-03 23:01

Har du kigget forbi www.edbpriser.dk

Mvh

Zulfqar Ali

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 09-12-03 21:46

Hej

"Zulfqar Ali" <zulfqar_dette_slettes@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har du kigget forbi www.edbpriser.dk

Ja det har jeg godt, og det er kun Multimedia World som sælger den, men de
har den bare ikke på lager...

Sonystyle.dk har den parat til levering, så den er bestilt :)

Det bliver spændende at se, om Sony kan hamle op med de andre nye 16mS
skærme, eller om de stadig halter bagud.

Mvh
Hans

Fra : Brian Luckow

Dato : 09-12-03 22:37

> Sonystyle.dk har den parat til levering, så den er bestilt :)
>
> Det bliver spændende at se, om Sony kan hamle op med de andre nye 16mS
> skærme, eller om de stadig halter bagud.

Har du bestilt en HX73 eller HX93? HX93 er nemlig selv en af de skærme jeg
lurer lidt på, kan bare ikke finde en test af den.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 10-12-03 20:15

Hejsa

> Har du bestilt en HX73 eller HX93? HX93 er nemlig selv en af de skærme jeg
> lurer lidt på, kan bare ikke finde en test af den.

Den er en HX73 Silver jeg har bestilt. Det er lidt våget at købe en skærm,
der ikke er anmeldt endnu,
men håber på det bedste :)

Mvh
Hans