battlefield 1942
Fra : karsten jørgensen

Dato : 06-12-03 12:11

1) Hvordan flyver i? Med mus eller piletaster?

2) hvordan skifter man position i køretøjerne? er man nødt til at gå ud?

karsten

Fra : Mark

Dato : 06-12-03 13:20

> 1) Hvordan flyver i? Med mus eller piletaster?

Taster.

> 2) hvordan skifter man position i køretøjerne? er man nødt til at gå ud?

1,2,3,4,5

Mvh
Mark

Fra : karsten jørgensen

Dato : 06-12-03 14:14

"Mark" <mjonsfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Taster.

> 1,2,3,4,5
>
> Mvh
> Mark

takker.

Fra : Aardvark

Dato : 06-12-03 17:09

"Mark" <mjonsfjern@mail.dk> wrote in news:3fd1c981$0$70013
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Taster.

Nah, joystick !

> 1,2,3,4,5

Jep, antal pos. afhænger af køretøjet/flyet/kopteren...

/Aard

Fra : karsten jørgensen

Dato : 06-12-03 18:00

"Aardvark" <AardvarkREMOVE@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> "Mark" <mjonsfjern@mail.dk> wrote in news:3fd1c981$0$70013
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Nah, joystick !

joystick? Skifter man så mellem mus/tastatur og joystick?
ihvertfald har jeg svæt ved at styre maskinen på den anden måde.

karsten

Fra : Aardvark

Dato : 06-12-03 21:25

> joystick? Skifter man så mellem mus/tastatur og joystick?
> ihvertfald har jeg svæt ved at styre maskinen på den anden måde.
>
> karsten

Ved helicopter :
Styringsfunktioner (pitch/yaw og 1. og 2. skydeknap er joystick)
throttle og rotate er tastatur...mus bruges ikke.
Fly siger sig selv...joystick alene...

/Aard

Fra : Aardvark

Dato : 06-12-03 21:26

> joystick? Skifter man så mellem mus/tastatur og joystick?
> ihvertfald har jeg svæt ved at styre maskinen på den anden måde.
>
> karsten

Dog bruges mus når man er gunner på Apache og MI244...når det drejer sig
om Desertcombat mod (glemte jeg vist at skrive tidligere).

/Aard

Fra : kurt lund

Dato : 06-12-03 16:11

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> 1) Hvordan flyver i? Med mus eller piletaster?

Joystick

> 2) hvordan skifter man position i køretøjerne? er man nødt til at gå ud?

123456

Kurt

Fra : Ostehaps

Dato : 07-12-03 17:13

karsten jørgensen wrote:

> 1) Hvordan flyver i? Med mus eller piletaster?
>
> 2) hvordan skifter man position i køretøjerne? er man nødt til at gå ud?
>
> karsten

1)

mus i dogfighters (til at ramme) og taster til at dreje med.. (men håber
da på et joystick i julegave så bliver det, det....

2) 1,2,3,4,5 osv...

Fra : Brian Lund

Dato : 08-12-03 21:06

> 1) Hvordan flyver i? Med mus eller piletaster?

Jeg flyver med mus, for at flyet reagerer så hurtigt som muligt har jeg
sensitivity for air oppe på max :)
Til at starte med spillede jeg kun med piletaster men er gået over til mus
nu, har også prøvet med joy´stick, men det er for besværligt, og jeg styrer
bedre med musen :)

Brian