ZoneAlarm og Netværk
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-04-01 23:19

Hej Gruppe

Hvordan er det nu lige at jeg får ZoneAlarm til at accepterer mit netværk ?
Der står ikke noget om det i ZoneAlarms help og faq, men det kan
selvfølgelig lade sig gøre.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Arne Eckmann

Dato : 18-04-01 03:38

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev:

> Hvordan er det nu lige at jeg får ZoneAlarm til at accepterer mit netværk
?

Du går ind under SECURITY
og derefter går du ind under ADVANCED
hvorefter Local Zone Properties fremkommer,
og derefter giver det ligesom sig selv .....

mvh
Arne

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-04-01 13:48

Hej Arne

Mange tak for hjælpen!
Det var Advance knappen jeg havde overset.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Arne Eckmann

Dato : 19-04-01 01:03

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev:

> Det var Advance knappen jeg havde overset.

Jamen, det kan jeg godt forstå. Det er nu heller ikke
særlig hensigtsmæssigt at Advanced er vist som
greyed-out

mvh
Arne