Vil det virke??
Fra : Morten Jensen

Dato : 17-04-01 22:44

Er der nogen der kan oplyse mig om følgende.
Vil et Geforce 2mx virke i forbindelse med et LX-chipsæt baseret
motherboard.

MVH
Morten

Fra : Madsen

Dato : 17-04-01 23:06

"Morten Jensen" <morkaj@email.com> skrev:

> Er der nogen der kan oplyse mig om følgende.
> Vil et Geforce 2mx virke i forbindelse med et LX-chipsæt baseret
> motherboard.

Jeg har prøvet det hos en bekendt og her virkede det ikke.
Hvis jeg husker rigtigt så er LX det der kom før BX. Med BX
er der ingen problemer, men såvidt jeg husker så var LX det
første der havde AGP-port. Enten giver den ikke nok strøm
på AGP porten, eller også er det strømforsyningen der giver
for lidt. Vi fandt aldrig ud af hvad den egentlig årsag var, men
vi fik det altså ikke til at køre. Hermed siger jeg ikke at det
ikke kan lade sig gøre. Måske der findes en metode og hvis
der gør, så kunne jeg godt tænke mig at kende den. :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)