p4c800 deluxe - lydproblem
Fra : Peter T.

Dato : 06-12-03 01:34

Jeg har sikkert spist svampe, men...

Hvorfor forsvinder lyden totalt fra lydkortet, når en cd starter op (med
autorun.inf) efter jeg har smidt den i drevet i windows?

For det meste bliver feks. winamp eller netradio med at spille uden at jeg
kan høre en lyd. Men andre gange popper der også et fejlvindue op med
directsound, og her stopper winamp forøvrigt konsekvent med at spille.

Fortæl mig at det er en fejl40 og hvad jeg har gjort galt. :/

--
muh.
muh.

Fra : Peter T.

Dato : 06-12-03 13:31

Peter T. wrote:

> Hvorfor forsvinder lyden totalt fra lydkortet, når en cd starter op
> (med autorun.inf) efter jeg har smidt den i drevet i windows?

Fandt ud af det... Det er åbenbart kun når det er ASUScden, der af
uransagelige årsager muter al lyd på min pc.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 06-12-03 14:25

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Fandt ud af det... Det er åbenbart kun når det er ASUScden, der af
> uransagelige årsager muter al lyd på min pc.

Det gjorde min også i starten, men det er holdt op.
Jeg kan bare proppe Asus Cdén i nu uden det sker.

Men i starten skulle den genstartes.

Allan / Kolding