S : Variator, Prestigo udstødning, 12v for~
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 05-12-03 23:53

Har lidt dele til at ligge jeg ikke har brug for mere..

-

En Top racing variator, købt ved west-import. Kørt omkring 2000km, passer
til peugeot og honda.. eller alle scooter med 12mm gliderør.
*et par slidte 5.5 grams ruller medfølger, hvis jeg kan finde dem*
*hbo 125kr*

-

En prestigo udstødning fra protuna, for et halvt års tid siden var uheldet
ude at en skue knække, den og udstødningen røg ned og der kom et hul i selve
potten. Men takket være min ven og hans svejse maskine at det hullet
lappet(et stykke metal blev svejset uden om og den fik lidt sort maling, har
indtil videre holdt uden mærket)
Passer til Peugeot buxy, og en helt masse andre peugeot modeller hvis man
vel og mærke ændre på ophænget.
*Sender den ikke for under 75kr*

-

Har også et athena 47,6 topstykke til at ligge, men uheldet var ude og et
sandkorn kom ind og ja der kom lidt hakker i toppen af det, men med lidt
sandpapir fik jeg slebet dem nogen lunde ned.. og ja da jeg fik et nyt
stempel igen var der intet at sætte en finger på, effekten var som før..
startede i første hug og 90 på speedo, så på min scooter havde de små hakker
i topstykket intet at sige. For resten så blev den købt til peugeot, men ved
at den også passer på honda, evt andre med morini motoren vil jeg gætte på.
*Hbo 75kr*

-

En mini forstærker, den er ikke ret stor og er perfekt til hjelmrummet, jeg
har ikke mit digital camera hjemme så kan ikke tage nogen nye billeder. Men
det er en forstærker der er pillet ud af en aktiv Creative subwoffer. Det er
ren og skær printplader og ledninger.

Bemærk, der er ikke volume knap til at styre lydstyrken, den vil stå på max
hele tiden.. det skal altså styres fra jeres afspiller enhed.

P.s.. Jeg kender ikke specs på den.. men det trækker ikke ret mange amp, jeg
kunne smække det på max(og ja det kan altså sagtens spille højt.. rigtig
højt) mens scooteren stod slukket og det nuppede ikke ret meget af
batteriet, har prøvet til en grill fest 2-3 timer stod det og spillede musik
ved normalt lydstyrke, da vi pakkede sammen tjekkede jeg lige og der var
stadigvæk masser af strøm tilbage til elstarteren, startede scooteren uden
problemer..
*Hbo 75kr*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-12-03 01:28

Daniel W Johansen wrote:
> Har lidt dele til at ligge jeg ikke har brug for mere..

Du burde slette indlægget og putte det ind i markedsgruppen i
stedet.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 06-12-03 08:14

Må i meget undskylde, var ikke helt vågen da jeg postede det.. sletter med
det samme