Tabel, grafik og mellemrum
Fra : Ronny Bruus

Dato : 05-12-03 23:39

Når jeg laver en tabel med ren grafik er det ikke noget problem at fjerne
mellemrum mellem rækkerne, men så snart jeg sætter tekst ind i cellen,
bliver der et lille mellemrum mellem rækkerne.
Jeg har sat cellspacing og cellpadding til 0 på table...

Mvh
Bruus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-03 01:11

"Ronny Bruus" <a@a.com> skrev :

>Når jeg laver en tabel med ren grafik er det ikke noget problem at fjerne
>mellemrum mellem rækkerne, men så snart jeg sætter tekst ind i cellen,
>bliver der et lille mellemrum mellem rækkerne.

Lad os se en (test)side, så er det meget nemmere at se problemet
og svare.
--
Knud

Fra : Ronny Bruus

Dato : 06-12-03 12:14

Jeg fik det til at virke ved at lægge billede og tekst i hver sin <td>...

Bruus

Fra : Stig Nygaard

Dato : 06-12-03 14:18

Hej Ronny

Ronny Bruus wrote:
> Jeg fik det til at virke ved at lægge billede og tekst i hver sin <td>...

Men har du tjekket resultatet i alle browsere?
Du vil måske få noget ud af at læse
http://devedge.netscape.com/viewsource/2002/img-table/ hvis du vil vide
hvorfor mellemrummet kom, og hvordan du undgår det generelt.

Mvh Stig
http://www.rockland.dk/ - Nu som kedelig men "moderigtig" weblog