Automatisk print
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 17-04-01 21:35

Hej NG

Kan jeg i en form som folk udfylder og sender til mig, samtidig for den
printet ud på lokal printer.

MVH
Thomas J.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-04-01 21:30

Thomas Jørgensen skrev:

>Kan jeg i en form som folk udfylder og sender til mig

Et alm. mailform kan dette...

>samtidig for den
>printet ud på lokal printer.

Du kan evt. bruge Eudora som mailklient. Her kan du sætte et filter op
der printer alle mails der falder i det.

Nogle printere kan også selv hente mails fra en mailserver og udprinte
disse, men det er nok en dyrere løsning.
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Skal du have fjeret SIM-låsen på din Nokia-telefon?
- Eller installeret vibrator og ekstra spil i Nokia 3210?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-04-01 22:18

"Thomas Jørgensen" <cfp11058@vip.cybercity.dk> wrote in <9bi91r$1mi5$1
@news.cybercity.dk>:

>Hej NG
>
>Kan jeg i en form som folk udfylder og sender til mig, samtidig for den
>printet ud på lokal printer.

hvad mener du med "lokal" ? Er det printeren ved siden af den computer, som
en besøgende tilfældigvis bruger - eller er det printeren ved siden af din
webserver ?

--
Danmark som netværkssamfund - hvor er vi nu ?
(Interviewer i HardDisken på P1)

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-04-01 15:51

Jeps,
Printer er koblet til min Webserver.........

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-04-01 17:32

Thomas Jørgensen skrev:

>Printer er koblet til min Webserver.

Er den koblet til din _web_-server? Snakker vi ikke om post her? Altså
POP3/IMAP-server?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-04-01 19:37

> Er den koblet til din _web_-server? Snakker vi ikke om post her? Altså
> POP3/IMAP-server?

Jo, det er det. Har forresten kort set på Eudora, og det ser ganske fint ud,
vil kigge nærmere på det, og tak for tipset.
Jeg er ved at sætte en webserver op, MS-PersonalWebServer, hvor jeg har
en alm. e-mailadresse knyttet på fra min udbyder (outlook), og så var det
her,
jeg tækte når jeg modtog post, at den skulle skrives ud direkte på
printeren.
Måske det kun kan lade sig gøre, at jeg "laver" min egen pop3/imap server ?
Er lidt ny i egen webserver opsættelse, derfor måske det virker som sort
snak
for erfarne folk.

MVH
Thomas J.