Access denied i JS??
Fra : Theis

Dato : 17-04-01 21:21

Jeg gerne når jeg allerede kender brugerens mobilnummer kunne skrive
det direkte i ind i sms-formen, der er remote hostet. Formen vises i
framen "hovedside" og jeg vil fra en af mine andre frames skrive
afsender nummeret ind og evt og submitte (fingere tryk på
submit-knappen) fra denne frame! Det burde kunne lade sig gøre med
nedenstående to metoder - men jeg får js-fejlen: Access denied når jeg
kører scriptet!

Er der nogen der ka et trik til at afhjælpe dette?

<script language="javascript">

function skriv() {
parent.hovedside.document.forms[0].elements[0].value='22293159';
}

funktion send(){
parent.hovedside.document.forms[0].submit();
}

</script>

Venlig hilsen
Theis Olesen
www.pizza4you.dk - online pizzabestilling :))

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-04-01 12:49

> nedenstående to metoder - men jeg får js-fejlen: Access denied når jeg
> kører scriptet!
Det er fordi du ikke har adgang til en frame der ejes af et andet websted...

mvh
Martin