Ctrl O virker ikke
Fra : Niels C Nielsen

Dato : 05-12-03 12:05

Har et noget irriterende problem i min IExplorer: "Åbn"-kommandoen Ctrl O
virker ikke ved aktivering fra fx www.berlingske.dk. Jeg har en mistanke om,
at Java laver et eller andet, men kan I hjælpe med en løsning af problemet?
Mvh
Niels

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-12-03 12:20

Niels C Nielsen skrev:

> Har et noget irriterende problem i min IExplorer:
> "Åbn"-kommandoen Ctrl O virker ikke ved aktivering fra fx
> www.berlingske.dk.

Det virker fint her (IE6/Win2000).

Er problemet på mange sider?

Har du prøvet at tømme temporære filer (universalløsning til mange
mærkværdigheder i IE)
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 05-12-03 12:33

> Det virker fint her (IE6/Win2000).

Heller ingen problemer med det her.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Niels C Nielsen

Dato : 05-12-03 12:54

Det er ikke fra alle sider, at det ikke virker, men i nederste venstre
hjørne står der: "Applet measure startet" - og så virker kommandoen ikke.

Mvh

Niels