Unix specifikt hardware tilsalg
Fra : Poul Freeman

Dato : 04-12-03 06:38

Hej,

Jeg har noget HP Unix hardware, som jeg gerne vil sælge:

DDS2, Tape dat 4GB, SCSI2
HP, DVD 4x, SCSI2
HP, 8x 64MB, EDO RAM moduler
HP, A2874-26005 REV A4 HP FAST/WIDE DIFFERENTIAL SCSI-2 GSC/HSC INTERFACE BOARD
HP, 700/96 terminal med keyboard
HP, PSU 650W S/N: 0950-3123

Giv et bud.

Poul

Fra : Thomas Røntved

Dato : 04-12-03 13:19

On Thu, 04 Dec 2003 06:37:40 +0100, Poul Freeman
<maj_r-e-m-o-v-e_@elvis.com> wrote:

>Hej,
>
>Jeg har noget HP Unix hardware, som jeg gerne vil sælge:
>
>DDS2, Tape dat 4GB, SCSI2

>Giv et bud.
>
>Poul

Hvad skulle du evt. have for DAT drevet ?
Hvor gammelt er det ?
Følger der bånd med ?
Jeg regner med at den kan virke med en almindelig UW scsi controller.
(Har både 50 og 68 pins kabler).
Ved du om der findes drivere til Windows, da den skal bruges til en
smule Backup på den platform. Har du evt. modelnummeret på den ?

Venlig hilsen
Thomas Røntved

Fra : Poul Freeman

Dato : 04-12-03 17:50

> Hvad skulle du evt. have for DAT drevet ?

300kr

> Hvor gammelt er det ?

Det ved jeg desværre ikke, men der er blevet taget back up en gang om måned med
det, siden det blev købt.

> Følger der bånd med ?

Nej.

> Jeg regner med at den kan virke med en almindelig UW scsi controller.
> (Har både 50 og 68 pins kabler).

Vores Windows ekspert på arbejdet siger, at hvis du kan
finde drivere til det, så er det for Windows at se, etalmindeligt SCSI2 device.

> Ved du om der findes drivere til Windows, da den skal bruges til en
> smule Backup på den platform. Har du evt. modelnummeret på den ?

Jeg ved at HP har manualer på nettet til alt deres hardware. Prøv at søg
på disse info:

Model: C1539-67204
Serial: GB11269978
Reversion: 3810

Mht. Windows drivere, så ved jeg det ikke.

Venlig hilsen,
Poul