onPaste event
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 03-12-03 23:10

Hej,
Jeg har en WYSIWYG editor:
<script>
var obj1 = new ACEditor("obj1")
obj1.width = "100%"
obj1.height = 300
obj1.useStyle = false
obj1.useAsset = true
obj1.useImage = true
obj1.ImagePageURL = "default_image.asp"
obj1.AssetPageURL = "default_Asset.asp"
obj1.usePageProperties = false
obj1.RUN()
</script>

Hvordan kan jeg påvirke dens onPaste event? Jeg ønsker at at kalde en
funktion (cleanFromWord) når der bliver pastet i editoren...og så uanset om
det er med højreklik -> sæt ind eller Ctrl+v

Kan det lade sig gøre og er der nogen der har en ide om hvordan?

Venligst,
Peter F. Poulsen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-12-03 19:02

Peter F. Poulsen wrote:
> [...]
> det er med højreklik -> sæt ind eller Ctrl+v
>
> Kan det lade sig gøre og er der nogen der har en ide om hvordan?

Ikke testet... men et søg på google på onPaste giver:
<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/events/onpaste.asp>

mvh
Johan