Underground
Fra : NUXX

Dato : 01-12-03 23:41

Er det virkelig rigtigt at der ikke er nogen replay funktion i dette spil
til PC?

Er der nogen der ved om der er mulighed for at slå "catchup" fra i
"Underground" mode?

/Mads

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-12-03 00:09

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> Er det virkelig rigtigt at der ikke er nogen replay funktion i dette spil
> til PC?

Ja.

> Er der nogen der ved om der er mulighed for at slå "catchup" fra i
> "Underground" mode?

Det er ikke muligt. Spillet vil også blive alt for nemt så ;)

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 02-12-03 02:07

> Det er ikke muligt. Spillet vil også blive alt for nemt så ;)

Nu har jeg ikke prøvet spillet men; ville det ikke blive _sværere_ hvis man
slog det fra? Men ok, det er selvfølgelig kun hvis man antager at man ikke
har den hurtigste bil eller at bilerne er lige hurtige.

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-12-03 02:18

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg ikke prøvet spillet men; ville det ikke blive _sværere_ hvis man
> slog det fra? Men ok, det er selvfølgelig kun hvis man antager at man ikke
> har den hurtigste bil eller at bilerne er lige hurtige.

Jeg ved ikke om der er catch up på en selv, så langt har jeg ikke
selv været bagud, men der er på de biler som computeren styre.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 08:14

"Kenneth Iversen" <no.valid.email.adress@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg ved ikke om der er catch up på en selv, så langt har jeg ikke
> selv været bagud, men der er på de biler som computeren styre.

Der er vist på en selv, men så meget er det heller ikke, tror computeren har
lidt mere af det, har dog gennemført det. Det bliver rimeligt svært til
sidst vis man spiller på Hard.

Fra : NUXX

Dato : 02-12-03 14:26

> Ja.

Chokerende! Det må være første gang det er set i genren...

> Det er ikke muligt. Spillet vil også blive alt for nemt så ;)

Jeg syntes ellers spillet er temmelig svært. Op til ranking 4-5 spillede jeg
altid på hard. Men derefter er det simpelthen for svært. Jeg er frustreret
over at hvis man er 7-8 sek. bag en modstander kan man temmelig nemt komme
op til 2-3 sek. efter ham men derefter bliver det nærmest umuligt at vinde
tid på ham...

Det er en skuffende drejning NFS-serien har taget syntes jeg. I NFS spil har
grafikken altid været nyskabende og det syntes jeg da også den er i UG (det
er uden tvivl det hurtigste spil jeg nogensinde har spillet) men det er ikke
nok at grafikken er fed...

/Mads

Fra : Christian Catu

Dato : 02-12-03 15:27

On Tue, 2 Dec 2003 00:09:09 +0100, Kenneth Iversen wrote:

> Det er ikke muligt. Spillet vil også blive alt for nemt så ;)

Spillet vil simpelthen blive for nemt hvis det var realistisk?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-12-03 22:03

"Christian Catu" <c@placebocatu.dk> skrev i en meddelelse
> Spillet vil simpelthen blive for nemt hvis det var realistisk?

Er spillet realistisk hvis man fjerner catch up?
I think not.

/Kenneth Iversen

Fra : Casper Bang

Dato : 02-12-03 16:07

> Er der nogen der ved om der er mulighed for at slå "catchup" fra i
> "Underground" mode?

hvad går den ketchup ting ud på? Har ikke helt styr på HVORDAN den virker i
spillet... har egentligt ikke lagt mærke til det :S

Fra : NUXX

Dato : 02-12-03 16:41

> hvad går den ketchup ting ud på? Har ikke helt styr på HVORDAN den virker
> spillet... har egentligt ikke lagt mærke til det :S

Det går ud på at hvis computeren er foran så burde det i teorien være
nemmere for dig at indhente ham... Og hvis du er foran så er det nemmere for
computeren at indhente dig. Pointen er at udligne så der hele tiden er tæt
kamp om pladserne...

/Mads

Fra : Casper Bang

Dato : 02-12-03 19:45

> [...]
for
> computeren at indhente dig. Pointen er at udligne så der hele tiden er tæt

spøjst... hvordan fungerer det? Bliver den bageste hurtigere, eller den
foreste langsommere, eller...?

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 02-12-03 20:36

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse
> for
>
> spøjst... hvordan fungerer det? Bliver den bageste hurtigere, eller den
> foreste langsommere, eller...?

De bageste bliver hurtigere, og det gælder både din bil, og computerstyrede
biler...

Jeg ville til enhver tid foretrække at der ikke var catchup i bilspil, men
når det nu er arkade er det ok, det havde været en dødssynd i f.eks. en F1
simulation :)

Lars B