Mapper/undermapper
Fra : Thomas Jari

Dato : 17-04-01 19:29

Jeg vil lave en liste med alle filer og mapper på f.eks mit C drev.

Hvordan kan jeg bevæge mig igennem alle mapper/undermapper og få listet
filerne.

Thomas Jari

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 18-04-01 19:07

Hej Thomas

> Jeg vil lave en liste med alle filer og mapper på f.eks mit C drev.
>
> Hvordan kan jeg bevæge mig igennem alle mapper/undermapper og få listet
> filerne.

Via API er det nemt.. Svaret finder du på VBNet på adressen
http://www.mvps.org/vbnet .. Søg efter FindNextFile. Det kan også gøres med
indbyggede VB kommandoer, men det vil du ikke udsætte din computer for :)

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : SandahlOlsen

Dato : 22-04-01 23:32

Du kan også anvende 'Microsoft Scripting Runtime' til at browse igennem de
forskellige drev.

Hilsen Lars Olsen