Startproblem
Fra : Zeros

Dato : 03-12-03 16:46

Hej jeg har en Yamaha Passola som ellers plejer at starte og køre som en
drøm.
Men pludselig gik den i stå og måtte transporteres hjem på en trailer.
Siden har den ikke ville starte. Efter et par jog på kickstarteren skyder
den ud af udstødningen meget højt.

Hvad er det galt? Noget med tændingen?

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-12-03 15:31

Zeros wrote:
> [...]
> Siden har den ikke ville starte. Efter et par jog på kickstarteren
> skyder den ud af udstødningen meget højt.

Har haft samme problem med min motorcykel.. en god slat karburator-sprit i
benzinen,, og vupti, alt er godt igen,, prøv det først

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-12-03 01:58

Hejsa
Jeg er også ved at reparere min scotter der har opført sig ligesom din og i
mit tilfælde virkede det ikke med karaburator sprit men derimod en pakning
der var gået...
Hilsen Per