speedfight ac 1999 Lysproblem
Fra : Bobbleboy Hansen

Dato : 01-12-03 22:14

Håber i kan hjælpe

Har en Speedfight med lysproblemer

Alt lyset kan finde på, at forsvinde et par sekunder, her de sidste par
dage, og med alt lys mener jeg alt (ikke skide smart nu, hvor det er mørkt
det meste af dagen)

Har haft skildt kontakten, oppe til højere, som tænder lyset, og det se ud
til at virke fint ?

Nu mit spørgsmål

Er der andre der har haft disse problemer ?

Håber ikke det er Lysspolen der er ved at gå i stykker, hvor sidder den ? og
er den nem og komme til ?

Hvis der er ledningsnettet, er det ikke for børn, ikke skide nemt at finde
en løs forbindelse under alt det plastik ?

Med Venlig hilsen

Andre S Hansen

Fra : Hekto

Dato : 02-12-03 01:22

In article <3fcbaf2a$0$27319$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Bobbleboy
Hansen says...
> Har haft skildt kontakten, oppe til højere, som tænder lyset, og det se ud
> til at virke fint ?

Jamen hvorfor så skille den ad?? ;0)

Virker blink og bremselys? De kører på batteriet.
For- og baglygte kører på lysspolen direkte.

> Nu mit spørgsmål
>
> Er der andre der har haft disse problemer ?

Nej Da!

> Håber ikke det er Lysspolen der er ved at gå i stykker, hvor sidder den ? og
> er den nem og komme til ?
Højre side bag blæseren og svinghjulet. Er nok slet ikke den.

> Hvis der er ledningsnettet, er det ikke for børn, ikke skide nemt at finde
> en løs forbindelse under alt det plastik ?

Meget let!!!! Tag plastikken af!!
Tag det forreste skjold af. 4 skruer i det sorte på bagsiden, og fire
synlige skruer lige under 'næsen'

Gennemgå ledninger og stik for afgnavet isolering. Vrik med ledningerne
og se om lyset forsvinder.
Prøv at se om de to firkantede tingester (faldmodstande) der sidder på
stiveren der holder siderne, er ok.

Virker alt, så tag toppen af styret, og prøv ledningerne deroppe.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto