Standard salgs og leveringsbetingelser
Fra : Henrik Nowak

Dato : 17-04-01 17:51

Hej gruppe,

Jeg er ny her, så undskyld hvis dette har været fremme før, eller gruppen
ikke er korrekt.......

Jeg har startet et konsulentfirma sammen med to kollegaer. Vi yder
konsulentbistand og laver egenudvikling inden for området industriel
elektronik. Hardware og software.

Mit spørgsmål er nu: Hvor kan jeg finde et "forslag" til <subject> Jeg
tænker her på et udkast som jeg kan rette til så det passer til vores
virksomhed.

Venlig hilsen
Henrik Nowak

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-04-01 19:17

In <dw_C6.1482$UH.765395@news101.telia.com>, on 04/17/2001
at 06:50 PM, "Henrik Nowak" <hno@mail1.stofanet.dk> said:

> [...]

>her på et udkast som jeg kan rette til så det passer til vores virksomhed.

Det fleste virksomheder som sælger via internettet har deres betingelser på
deres hjemmeside. Så det er vel bare at finde disse og så kigge lidt på hvor de
er ens og hvad afvigelserne går på der hvor de ikke er.

/Knud

Fra : Henrik Nowak

Dato : 18-04-01 10:22

Hej og tak for svaret.

Jeg kan ikke fnde noget som passer mig. Problemet er at vi ikke handler og
sælge via internettet. Det jeg håbede var at der fandtes en "standard
formular" et eller andet sted.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 18-04-01 10:31

"Henrik Nowak" <hno@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej og tak for svaret.
>
> Jeg kan ikke fnde noget som passer mig. Problemet er at vi ikke handler og
> sælge via internettet. Det jeg håbede var at der fandtes en "standard
> formular" et eller andet sted.

Husk lige på, at disse standard salgs og leveringsbetingelser er meget
vigtigt for din virksomhed. Det er ikke noget standarddokument, men skal
tilpasses lige netop din virksomhed. Du bør søge noget professionel hjælp:
enten brancheorganisation eller en erhvervsadvokat.

/Peter

--
http://peter.grauslund.com/