MS Windows
briani 27239
Windows Longhorn fra Malaysia
Fra : JK

Dato : 03-12-03 09:51

Hej

Er der nogen, der ved hvilket build den er. Om den er noget værd ?

Jeg ved, at build 4051 er ret almindeligt forekommende. Den skal være
nyere end det.

Om den evt. kan hentes noget sted.

mvh

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 09:53

JK <junk@mailzone.com> skrev :

>Om den evt. kan hentes noget sted.

Ikke legalt, så spørgsmålet hører ikke hjemme her.
--
Knud

Fra : JK

Dato : 03-12-03 10:30

On Wed, 03 Dec 2003 09:53:10 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Ikke legalt, så spørgsmålet hører ikke hjemme her.

Ja, sådan er det. Alt det sjove er enten umoralsk eller forbudt !

:-/

mvh

John

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-12-03 20:15

JK wrote :

> Er der nogen, der ved hvilket build den er. Om den er noget værd ?

Jeg vil ikke skyde på, at den kan bruges til noget som helst nyttigt.

> Jeg ved, at build 4051 er ret almindeligt forekommende. Den skal være
> nyere end det.
>
> Om den evt. kan hentes noget sted.

Hvad vil du dog bruge den til? Det er efter sigende en meget tidlig alpha-
version, der sikkert ikke kan bruges til meget andet end at se den nye
brugerflade.

I øvrigt vil jeg sige som Knud, at brug af den - omend den er en alpha-
version - kræver licens.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-03 20:30

Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid> skrev :

>I øvrigt vil jeg sige som Knud, at brug af den - omend den er en alpha-
>version - kræver licens.

Jeg ved ikke lige, hvordan reglerne er for Longhorn endnu, men
man skal ihvertfald være være registreret som betatester
(alphatester ?) for at kunne prøve den lovligt og så får man de
forskellige versioner løbende tilsendt.

For min skyld må JK da godt hente den et eller andet skummelt
sted, men så må han spørge i en dertil beregnet gruppe og ikke en
gruppe i dk.*-hierakiet.
--
Knud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-12-03 21:59

Knud Gert Ellentoft wrote :

> [...]
> man skal ihvertfald være være registreret som betatester
> (alphatester ?) for at kunne prøve den lovligt og så får man de

Jeps, og ved registration erhverves en licens til test af systemet.

> For min skyld må JK da godt hente den et eller andet skummelt
> sted, men så må han spørge i en dertil beregnet gruppe og ikke en
> gruppe i dk.*-hierakiet.

Enig.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-03 21:00

Og selv den ligger ikke fast endnu. Der kan ske mange ændringer endnu.
Først med Beta 1 vil den ligge nogenlunde fast.