problemer med HP 8200e
Fra : Elin Kuijers

Dato : 17-04-01 16:53

Jeg tror, jeg har fået ændret driver el. opsætning til brænderen. Men jeg
kan ikke få fjernet den helt for at geninstallere fra grunden. Og hvis jeg
prøver at installere 'oven i', får jeg besked på, at der ikke findes
driverfil på disketten, selv om jeg bruger original-installationdisketten.
I enhedshåndtering står den noteret med et som 8200a. Det gør den ikke på en
anden computer, hvor den fungerer perfekt.

Hvad kan der dog være galt????

vh
Elin Kuijers

Fra : Peter Schrøder

Dato : 18-04-01 08:35

Elin Kuijers skrev...
> [...]
på en
> anden computer, hvor den fungerer perfekt.

Nu skriver du ikke hvilket styresystem du bruger.
Hvis win98: Prøv at starte computeren i "beskyttet tilstand"
Gå i enhedshåndtering og fjern alle brændere som er
listet dér.
Genstart til windows og lad den selv finde drevet igen.
Du skal ikke bruge nogen driver til brænderen
medmindre du skal bruge den i Dos.
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.