OT: mangler folk til at skrive guides på m~
Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 03-12-03 15:27

OT: mangler folk til at skrive guides på min virus, spam, hacker og
adware portal.

Er det noget for dig, så meld dig til på http://ndesign.dk/artik/

ALLE ansøgninger bliver evalueret, ud fra det i har skrevet i jeres
profil

n'Design.dk
www.ndesign.dk
www.metroekspressen.dk
------------------------
besøg vores antispam, virus og hacker portal på:
www.ndesign.dk/main

Fra : Platte Povl

Dato : 03-12-03 17:40

n'Design.dk | 2900 wrote:
> [...]
> www.metroekspressen.dk
> ------------------------
> besøg vores antispam, virus og hacker portal på:
bliver din side kommerciel? skal folk lave indlæg gratis?

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 04-12-03 10:53

Det er gratis, men du får lov til at sætte dit banner i hvar artikel
du har skrevet

Fra : Alex Holst

Dato : 03-12-03 18:15

n'Design.dk | 2900 <ng@ndesign.dk> wrote:
> OT: mangler folk til at skrive guides på min virus, spam, hacker og
> adware portal.

Meldt til abuse.

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 04-12-03 10:53

Hvorfor?

Fra : Spangkuk

Dato : 04-12-03 11:11

> Hvorfor?

Han keder sig. Det er torsdag formiddag, en kollega har lige taget den
sidste
donought, kaffemaskinen er til afkalkning og konen skred i går..

Spang

Fra : Spangkuk

Dato : 04-12-03 11:15

Skal lige skynde mig at sige, at din side røg ind til mine foretrukne

Spang

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-12-03 11:24

Spangkuk wrote:

> Han keder sig. Det er torsdag formiddag, en kollega har lige taget den sidste
> donought, kaffemaskinen er til afkalkning og konen skred i går..

Næh, han er nok nærmere løbet tør for (mørk) chokolade.
http://a.area51.dk/sikkerhed/brugere og
http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_net og vist også flere andre steder
i gruppens OSS.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Spangkuk

Dato : 04-12-03 11:30

> Næh, han er nok nærmere løbet tør for (mørk) chokolade.
> [...]

Spang

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-12-03 11:10

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.sikkerhed