kombinere søgning i indexserver og DB
Fra : Pinderup

Dato : 01-12-03 15:26

Hejsa

Jeg har lavet et intranet hvor jeg uploader filer til en mappe. Samtidigt
skrives der oplysninger om filen ind i et access DB. Denne indeholder bla.
oplysning om menustrukturen fx. menuref=94

Mit spørgsmål er nu hvordan kombineres et opslag i denne DB med en søgning i
indesserveren. Jeg har downloadet et temmelig stort script til at søge i
indexserveren.
Jeg har et link til søgesiden der opsamler menuref, men jeg kan simpelthen
lave et udtræk og derefter søge vha. indexserveren.

Nogle hint's i første omgang vil være fint. Så vil jeg prøve om jeg kan kode
det selv

Hilsen Carsten