Submit ved tabulering
Fra : Chrístian Jørgensen

Dato : 03-12-03 12:16

Jeg har en <form> hvor jeg gerne vil have at submit virker når
jeg tabulere ud af det sidste <input> feldt.

Der må da være nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe med det
??

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 03-12-03 12:45

Chrístian Jørgensen wrote:
> Jeg har en <form> hvor jeg gerne vil have at submit virker når
> jeg tabulere ud af det sidste <input> feldt.
>
> Der må da være nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe med det
> ??

onblur="document.formnavn.sumbit();"
på det sidste input felt...

det er da et bud, men jeg er ikke sikker....

--
excuse of the day : We are Microsoft. What you are experiencing is
: not a problem; it is an undocumented feature.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Chrístian Jørgensen

Dato : 03-12-03 21:59

> onblur="document.formnavn.sumbit();"
> på det sidste input felt...
>
> det er da et bud, men jeg er ikke sikker....

Jeg kan ikke rigtig få det til at virke, håber der er en der kan
fortælle mig hvad jeg gør forkert. Min kode ser sådan her ud.

<FORM name=f1 action="kunde.php">
<INPUT type=tekst name=tlfnr value=$tlfnr
onblur="document.f1.sumbit();">
<input type=submit name=se value=navn>
</form>

m.h.v Christian

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 03-12-03 22:33

Chrístian Jørgensen <spam@toftemark.net> writes:

> Jeg kan ikke rigtig få det til at virke, håber der er en der kan
> fortælle mig hvad jeg gør forkert.

Jeg vil tage det hele med :)

> Min kode ser sådan her ud.

Mangler <!DOCTYPE>-erklæring. Påkrævet i HTML 4.

Mangler <title>-element. Påkrævet i alle versioner af HTML.

> </head><body>
> <FORM name=f1 action="kunde.php">

Her anbefaler man at bruge "id" i stedet for "name".

> <INPUT type=tekst name=tlfnr value=$tlfnr

Typen skal være type="text" .
Der skal anførselstegn omkring "$tlfnr", da det indeholder "$".

> onblur="document.f1.sumbit();">

Her anbefales det at skrive
onblur="document.forms['f1'].submit();"
eller
onblur="this.form.submit();"

Alle disse forslag er dog ikke vigtige for om det virker. Problemet er
at du har stavet "submit" forkert :)

/L

Fra : Chrístian Jørgensen

Dato : 04-12-03 18:08

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> eller
> onblur="this.form.submit();"
>
> Alle disse forslag er dog ikke vigtige for om det virker. Problemet er

Tak nu virker det