[Mozilla] - luknink af vindue med flere "t~
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-12-03 22:01

Hej.

Jeg har et lille problem med min Mozilla 1.5.
Når man forsøger at lukke et vindue med mere end en "tab" kommer der som
standard en dialogboks frem og spørger om man vil lukke alle "tabs". Ved
et uheld har jeg fået slået dette fra således at vinduet nu blot bliver
lukket uanset hvor mange "tabs" der er åbne.

Jeg vil gerne "tilbage" så jeg får dialogboksen frem, men jeg kan ikke
finde den indstilling nogen steder?

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-03 23:01

Jesper Rasmussen wrote:

> [...]
> et uheld har jeg fået slået dette fra således at vinduet nu blot bliver
> lukket uanset hvor mange "tabs" der er åbne.

Hvis du har Multizilla installeret, kan du slå advarslen til i
Preferences -> Multizilla -> Confirmations. Jeg ved ikke, hvad de
enkelte punkter hedder i den danske version. Hvis du ikke har Multizilla
installeret, kan den kraftigt anbefales: http://multizilla.mozdev.org.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-12-03 23:23

On Tue, 02 Dec 2003 23:00:54 +0100, Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> Preferences -> Multizilla -> Confirmations. Jeg ved ikke, hvad de
> enkelte punkter hedder i den danske version. Hvis du ikke har Multizilla

Multizilla - hvad kan det?
Siden du linker til er tilsyneladende nede i øjeblikket eller så er det
bare mit Stofanet, der har problemer - det sidste er nok desværre det
mest sandsynlige

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-03 23:50

Jesper Rasmussen wrote:

> Multizilla - hvad kan det?

Det er et plugin til Mozilla, der bl.a. giver mange flere muligheder og
indstillinger mht. faneblade. Det var Multizilla der oprindeligt
udviklede faneblade til Mozilla, og noget af koden blev så senere brugt
i selve Mozilla. Udover faneblade får du nem adgang til flere
indstillinger såsom at slå Javascript til og fra, spoofe andre browsere
og du kan få en Google-værktøjsbjælke.

> Siden du linker til er tilsyneladende nede i øjeblikket eller så er det
> bare mit Stofanet, der har problemer - det sidste er nok desværre det
> mest sandsynlige

Prøv igen senere. Det behøver ikke være Stofanet, der driller,
Mozdev-sitet har vist også haft problemer i den seneste tid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-12-03 23:06

Jesper Rasmussen skrev:

> Jeg vil gerne "tilbage" så jeg får dialogboksen frem, men jeg
> kan ikke finde den indstilling nogen steder?

about:config (i adresselinjen)

Find browser.tabs.warnOnClose - sæt den til true.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-12-03 23:24

On Tue, 02 Dec 2003 23:05:50 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> about:config (i adresselinjen)
>
> Find browser.tabs.warnOnClose - sæt den til true.

Ahh - så virker det igen.
Tak for hjælpen.