MS Windows
briani 27239
Mærkelig fejl i Windows XP
Fra : Toki

Dato : 30-11-03 15:27

Hej NG,

Mit Windows XP plejer at køre fint, men nu kommer der en mærkelig fejl.
Efter jeg har logget mig på i Windows, så er min desktop TOM og taskbar'en
er pissevæk. Hvad sker der? Jeg kan kun køre mine programmer via Windows
Taskbar vindue ved at trykke Ctrl + Alt - Delete. Hjælp mig lige! Tusind
tak!

Vh,
Toki

Fra : John Doe

Dato : 30-11-03 15:40

"Toki" <tilsalgnu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Skærmopsætning?

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 17:44

> [...]
Windows
> Taskbar vindue ved at trykke Ctrl + Alt - Delete. Hjælp mig lige!

Hvad sker der hvis du prøver at køre explorer.exe fra taskbaren?

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 30-11-03 18:53

On Sun, 30 Nov 2003 15:26:46 +0100, "Toki" <tilsalgnu@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>er pissevæk. Hvad sker der? Jeg kan kun køre mine programmer via Windows
>Taskbar vindue ved at trykke Ctrl + Alt - Delete. Hjælp mig lige! Tusind
Start den i fejlsikker tilstand (F8 under boot). Måske er ikon
cache-filen dårlig, den bliver gendannet ved fejlsikker opstart.

--
Kim S. Poulsen