Google toolbar sender data
Fra : Kim Malmqvist

Dato : 30-11-03 17:47

hejsa,

jeg har set at google toolbar? sender data til ns3.google.com
(216.239.36.10), er der nogen andre der har opserveret dette?

----------------------
Venligst Kim Malmqvist
malmqvist@email.com (.dk istedet for .com)

Fra : Jimmy

Dato : 30-11-03 17:55

"Kim Malmqvist" <dan2860@hotmail.com> wrote in message
> hejsa,
>
> jeg har set at google toolbar? sender data til ns3.google.com
> (216.239.36.10), er der nogen andre der har opserveret dette?

Du kan jo installere den med og uden avancerede features.
Avancerede features sender bl.a. data til Google.

mvh
Jimmy

Fra : Nic

Dato : 30-11-03 17:58

Læs hvad du installerer - INDEN du installerer...

> Du kan jo installere den med og uden avancerede features.
> Avancerede features sender bl.a. data til Google.

Nemlig.

Fra : Kim Malmqvist

Dato : 30-11-03 18:04

On Sun, 30 Nov 2003 17:55:04 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote:

> [...]
>

>Du kan jo installere den med og uden avancerede features.
>Avancerede features sender bl.a. data til Google.

Tja Einstein, nu er den afinstalleret og sender stadig?
----------------------

Fra : Jimmy

Dato : 30-11-03 18:28

> Tja Einstein, nu er den afinstalleret og sender stadig?

Tak for den unødvendige sarkasme.
Den skal nok få andre til at flokkes om at hjælpe dig.

/Jimmy

Fra : Kim Malmqvist

Dato : 30-11-03 18:35

On Sun, 30 Nov 2003 18:28:09 +0100, "Jimmy"
> [...]

>"Kim Malmqvist" <dan2860@hotmail.com> wrote in message

>Tak for den unødvendige sarkasme.
>Den skal nok få andre til at flokkes om at hjælpe dig.

Undskyld til Jimmy, sarkasmen gik til Nic der lavede follow-up på dit
indlæg.

----------------------

Fra : Nic

Dato : 30-11-03 18:34

> Undskyld til Jimmy, sarkasmen gik til Nic der lavede follow-up på dit
> indlæg.

Ja, og jeg beholder gerne min hjælp for mig selv - må jeg foreslå en re-install? af windows? gerne 95 - det ruller
bare...

Fra : Alex Holst

Dato : 30-11-03 19:03

Kim Malmqvist <dan2860@hotmail.com> wrote:
> jeg har set at google toolbar? sender data til ns3.google.com
> (216.239.36.10), er der nogen andre der har opserveret dette?

Ja!

<URL:http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#bedste>

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-12-03 00:23

Kim Malmqvist wrote:

> hejsa,
>
> jeg har set at google toolbar? sender data til ns3.google.com
> (216.239.36.10), er der nogen andre der har opserveret dette?

Er der ikke noget med, at deres toolbar kan spørge
google om pagerank på de sider du besøger?

/* Would you like fries with that? */

Fra : Kim Malmqvist

Dato : 01-12-03 21:03

On Mon, 01 Dec 2003 00:22:49 +0100, Kasper Dupont
<kasperd@daimi.au.dk> wrote:

>Er der ikke noget med, at deres toolbar kan spørge
>google om pagerank på de sider du besøger?
jo, men man skal være opmæksom på at der bliver oprettet en cookie
første gang man anvender google / toolbaren, denne cookie bliver så
sammenkoplet med de sider man besøger eller søgninger på google.