frontpage 2000 - hyperlink
Fra : Rundude

Dato : 30-11-03 13:40

Hej alle!

Nogen der ved hvordan jeg kan redigere et hyperlink på en sådan måde, at når
curseren er over det fremkommer der en tekst på skærmen som fortæller om
eventuelle undermenuer for dette hyperlink???

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : pre

Dato : 30-11-03 14:50

Se hjælpeteksterne under "Rollover effects".
pre

Fra : Rundude

Dato : 30-11-03 15:31

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> Se hjælpeteksterne under "Rollover effects".
> --
>hmmm det lader sig ikke gøre.... altså at finde den rollover effekts....
hvad kunne det hedde i programmet på dansk?
Er det meningen at jeg skal skal lave en pegefølsom tekst og så via den vej
gå ind og lave den ønskede effekt.... ville vare helst undgå de der
knapper,,,

mvh
rundude aka Kenneth

Fra : pre

Dato : 30-11-03 16:12

Godt spørgsmål, jeg har aldrig set en oversættelse. Men hvis du
højreklikker siden og vælger egenskaber. I fanen Baggrund skulle du kunne
vælge Hyperlink Rollover Effekt og typografi. I den boks der følger kan du
definere en alternativ tekst typografi. Når musen bevæges over hyperlinket
vises teksten kortvarigt .

Meningen er at du kan bygge en fungerende Web, side for side efterhånden som
tingene vokser.
Hent mere hjælp under CSS (Cascading Style Sheets), og under Hyperlink

Fra : Rundude

Dato : 30-11-03 18:46

Hej igen!
Jeg kigger på det senere--- jeg har lige siddet og "døjet" med det.... og
det driller! Problemet er at jeg har lavet en temmelig stor HP og orker
næsten ikke at skulle starte forfra--- (det med hyperlinket er et ønske fra
dem jeg laver siden for...) så derfor er det pivende nødvendigt...
Skriver når jeg (forhåbentlig) har fundet ud af det...