hvad sker der her??
Fra : Nhi

Dato : 30-11-03 12:09

Hej

Jeg er løbet ind i noget som jeg ikke kan komme videre med.

Jeg har en en side som indholder et X antal checkbox og har navngivet dem
1,2,3,4.......

Jeg har en anden side som jeg prøver at fået skrevet ud om de er check, med
koden

tal = 1
do until tal > rscount("antal") '----- antal som er i DB
if Request.Form(tal) = "on" then
Response.Write Request.Form(tal)
else
Response.Write "falsk"
end if
Response.Write "<br>"
tal = tal + 1
loop

Men jeg får fejl:
____________________________

on
on
falsk

Request-objekt fejl 'ASP 0105 : 80004005'
Indekset er uden for det gyldige område

/admin/in_forhandler.asp, linje 53

Et matrixindeks ligger uden for det gyldige område.

______________________________________

Er der nogen som kan hjælpe??

Takker

N9

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-11-03 13:21

Nhi skrev:

> tal = 1
> do until tal > rscount("antal") '----- antal som er i DB
> if Request.Form(tal) = "on" then

Prøv med Request.Form(Cstr(tal)) i stedet. Et numerisk tal opfattes
som en indeksværdi og ikke en formreference.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nhi

Dato : 30-11-03 14:40

tak, det løst problemet

have en god dag

N9

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-11-03 22:12

Nhi skrev:

> tak, det løst problemet

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur. Det er svært at se hvad du svarer på når du ikke citerer
noget.
--
Jens Gyldenkærne Clausen