tæller ?
Fra : Allan

Dato : 17-04-01 13:20

jeg har lige lavet min hjemmeside om og fået fjernet den counter jeg havde
fra tele dk på home19.inet.tele.dk/xxxxx
nu ved jeg ikke hvordan jeg få den igen er der nogle der kan hjælpe

hilsen allan.korsgaard@mail.dk

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 17-04-01 14:18

"Allan" <allan.korsgaard@mail.dk> wrote:

>jeg har lige lavet min hjemmeside om og fået fjernet den counter jeg havde
>fra tele dk på home19.inet.tele.dk/xxxxx
>nu ved jeg ikke hvordan jeg få den igen er der nogle der kan hjælpe

Du spurgte om præcis det samme for 24 timer siden:

--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : Allan

Dato : 17-04-01 15:08

"Andreas Kleist Svendsen" <usenetnospam@nau.dk> skrev i en meddelelse

> Du spurgte om præcis det samme for 24 timer siden:

ja men fik ikke noget svar !!!

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 17-04-01 21:58

"Allan" <allan.korsgaard@mail.dk> wrote:

>ja men fik ikke noget svar !!!

Det er da ikke grund nok til at stille samme spørgsmål igen, slet ikke
efter kun 24 timer.

--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 14:40

On Tue, 17 Apr 2001 14:20:03 +0200, "Allan" <allan.korsgaard@mail.dk>
wrote:

> jeg har lige lavet min hjemmeside om og fået fjernet den counter jeg havde

Du henter den bare fra den backup (kopi), som du lavede af din
hjemmeside inden du lavede den om ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 14:48

Iøvrigt er det lidt for dumt, at vi ikke må se din webadresse.

Men prøv at søge på goggle, og se om de skulle ha' cached den,
så kan du måske se tælleren der ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Allan

Dato : 17-04-01 15:09

"find clausen" <no.email.address@box.com> skrev i en meddelelse

> Du henter den bare fra den backup (kopi), som du lavede af din
> hjemmeside inden du lavede den om ...

Tror du så jeg ville spørge
(hvis du kun kan komme med dumme bemærkninger skulle du så ikke holde
kæft -)

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 15:43

On Tue, 17 Apr 2001 16:08:43 +0200, "Allan" <allan.korsgaard@mail.dk>
wrote:

> (hvis du kun kan komme med dumme bemærkninger skulle du så ikke holde
> kæft -)

Jo, det kan jeg meget nemt,
jeg placerer dig bare i mit killfilter,
så undgår jeg at svare dig en anden gang !

Du er åbenbart for dum til at gennemskue, at min ironiske bemærkning
var en opfordring til fremover at lave en kopi, - stakkels dig !

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Allan

Dato : 17-04-01 15:46

> [...]
>
> Du er åbenbart for dum til at gennemskue, at min ironiske bemærkning
> var en opfordring til fremover at lave en kopi, - stakkels dig !
hvor stod det at det var ironisk (ingen smiles eller ligende så kan jeg ikke
se ironien)

Fra : Christian Iversen

Dato : 18-04-01 01:55

> hvor stod det at det var ironisk (ingen smiles eller ligende så kan jeg
ikke
> se ironien)

Hvis der skal en smiley til, hver eneste gang man ønsker at være ironisk, så
går meget af det sjove af det.

Ikke? (her kan du så forestille dig en smiley, hvis du har lyst)

I øvrigt behøver du ikke poste det samme spørgsmål 24 timer efter det
første, bare fordi du ikke har fået svar med det samme.

Nå men under alle omstændigheder, M.V.H, Christian Iversen

Fra : Allan

Dato : 17-04-01 20:04

"Christian Iversen" <iversen@it.dk> skrev i en meddelelse

> ikke
>
> Hvis der skal en smiley til, hver eneste gang man ønsker at være ironisk,

> går meget af det sjove af det.
>
> Ikke? (her kan du så forestille dig en smiley, hvis du har lyst)

ok ok jeg kunne bare ikke se ironien i det han skrev

> I øvrigt behøver du ikke poste det samme spørgsmål 24 timer efter det
> første, bare fordi du ikke har fået svar med det samme.

nå jeg ikke kan se posten gik jeg ud fra at den var slettet og ville så bare
poste den igen så jeg kunne få et svar, det var ikke få at være besværlig !

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 20:48

On Tue, 17 Apr 2001 21:03:31 +0200, "Allan" <allan.korsgaard@mail.dk>
wrote:

> ok ok jeg kunne bare ikke se ironien i det han skrev

Ok ok men har du prøvet at søge på din webadresse på
www.google.com ???

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Troels Jensen

Dato : 17-04-01 21:55

Det var dog en noget arrogant tone i hele denne diskussion, der næppe
hjælper Allan ret meget.

Jeg kan desværre ikke bidrage med en løsning, da jeg ikke kender TDK's
tælleværk, men nogen må da kunne yde et konstruktivt bidrag?

M.v.h.

Troels

Fra : find clausen

Dato : 17-04-01 22:30

On Tue, 17 Apr 2001 22:55:19 +0200, "Troels Jensen"
<troelsjensen1@hotmail.com> wrote:

> Det var dog en noget arrogant tone i hele denne diskussion, der næppe
> hjælper Allan ret meget.

Hvad arrogant er der nu i det ???
--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-01 22:47

Tue, 17 Apr 2001 22:55:19 +0200, skrev "Troels Jensen"
<troelsjensen1@hotmail.com>:

>Det var dog en noget arrogant tone i hele denne diskussion, der næppe
>hjælper Allan ret meget.

Man kunne jo selv gøre noget for at finde en løsning.

Hvad ville være mest naturligt, hvis man ønsker at bruge en tæller fra
sin udbyder?

At søge oplysningerne hos dem, enten på deres hjemmeside og hvis man
ikke kan finde det der, så ringe til deres kundeservice.

Havde Allan gjort det, så havde problemet formentlig været løst for
lang tid siden.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-01 22:11

Tue, 17 Apr 2001 21:03:31 +0200, skrev "Allan"
<allan.korsgaard@mail.dk>:

>nå jeg ikke kan se posten gik jeg ud fra at den var slettet og ville så bare
>poste den igen så jeg kunne få et svar, det var ikke få at være besværlig !

Hmm, både dit indlæg og et bud på en løsning, har jeg da ellers lige
hentet fra news.inet.tele.dk, som jeg normalt ikke bruger.

Gå ind på http://opasia.dk under kundeservice, der kan du læse om
tællerne og hente scriptet.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan

Dato : 18-04-01 13:27

> Hmm, både dit indlæg og et bud på en løsning, har jeg da ellers lige
> hentet fra news.inet.tele.dk, som jeg normalt ikke bruger.

> [...]

har været der inde og kan simpelhen ikke finde den side hvor det står (hvis
jeg kunne så haved jeg heller ikke spurgt) så hvis du har set siden kan du
så ikke lige maile mig hvor den er eller maile en kopi af den

på forhånd tak

Fra : Allan

Dato : 18-04-01 13:31

"Allan" <allan.korsgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg kunne så haved jeg heller ikke spurgt) så hvis du har set siden kan du
> så ikke lige maile mig hvor den er eller maile en kopi af den

fandt den side langt om længe troede den var væk
tak for hjælpen (hvis du ikke haved skrevet at den var der så haved jeg
opgivet)