MS Windows
briani 27239
System gendannelse
Fra : Jørgen

Dato : 29-11-03 13:54

Jeg har en problem med at 2 filer forsvinder. Boot.ini og min home bankings
nøglefil..
Det ser ud til at problemet sker i forbindelse med overgang til næste dag,
da jeg kan være inde flere gange om dagen uden at de forsvinde, men næste
dag er det galt igen

Jeg har prøvet at have system gendannelse slået fra i et par dage. der skete
der intet, men i går slog jeg systemgendannelse til igen og nu er det galt
igen i dag.
Nogen der kan hjælpe

Hilsen
Jørgen S

Fra : Lacrimosa

Dato : 30-11-03 21:04

"Jørgen" <js2@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skete
> der intet, men i går slog jeg systemgendannelse til igen og nu er det galt

Hejsa
Tror ikke det har noget med sagen at gøre men........ Har hør om at ens
mappe med banknøgle ikke må være skrivebeskyttet fordi så kan nøglerne ikke
opdateres af ens bank.

Fra : Jørgen

Dato : 30-11-03 22:15

Nu er filen ikke skrivebeskyttet.
Banken går næppe ind i min pc for at ændre min personlige nøgle.
Hvis de gjorde, er der ingen ide i, at have en backup liggende på diskette,
som har været min redning i denne her sag.

Jeg har 3 home banker system, Nykredit, Arbejdernes Landsbank og Spar Nord,
det er den sidste, der er problemer med.

Jørgen