Problem med Linksys wireless (Discconnecte~
Fra : Mads Stetter

Dato : 29-11-03 17:13

Hejsa Alle

Nu har jeg siddet og kigget en del af nyhedsgruppen igennem og har endnu
ikke fundet noget jeg kunne bruge til mit problem!

Problemet er som følger!
1 Stk Linksys Access point med indbygget router!
3 Stk USB dongler 11.Mbit

På de 2 af maskinerne er der Windows XP på og det er dem som der er
problemer med. De hopper simpelthen af netværket med jævne mellemrum!

Er det noget i kan hjælpe mig med??

Den sidste maskine Kører Windows ME, og der er ingen problemer!

På forhånd tak!

Go week

MVH Mads Stetter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-11-03 17:19

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote:

>På de 2 af maskinerne er der Windows XP på og det er dem som der er
>problemer med. De hopper simpelthen af netværket med jævne mellemrum!

Mon ikke det er 'strømstyring' der driller dig ?!

Gå ind i 'Enhedshåndtering' og slå strømstyring fra både under netkort
og USB-rodhub..

<mlr>

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-11-03 21:02

> Mon ikke det er 'strømstyring' der driller dig ?!
>
> Gå ind i 'Enhedshåndtering' og slå strømstyring fra både under netkort
> og USB-rodhub..
>
> <mlr>

Det vil jeg lige prøve, men det er også mens man sidder og arbejder på
nettet den kan finde på det!?

Burde strømstyring også kunne gøre dette så?

MVH Mads Stetter